GOTT NYTT ÅR!

rubriken får bli samma här också. :) för det är ju nytt år om några timmar , wihoo. detta året kommer bli gryymt, i promise. nu har jag också ätit klart tacosen. mums! & nu får jag äntligen lägga in lite bilder o skriva om dagen. :) ja, igår så åkte jag till träningen endå faktiskt, ja, det va så kul att träffa alla igen!:) och efter efter träningen då gjorde jag inte vad som helst, ne, jag åkte hem till kusinen lina faktiskt. ja ni förstår nog vad gjorde eftersom kl. va typ halv 11? ;) jo, ja snarka hos lina inatt. åh vi har hatt det såå myys. verkligen! först så va vi väldigt hungriga så vi satt i mörkret nästan på natten med tända ljus & mackor o alla sov + att kl. va halv 12, ja, jag kallar det iaf M Y S I G T. haha. :) sen somna vi väldigt sent igår & vakna faktiskt tidigt först, som vi inte ville. men som tur som vi hade så somna vi om igen, puuh. annars skulle jag varit hur trött som helst idag?! haha. o idag kan man säga att vi bara varit ute nästan, ja i hela 3 timmar har jag o lina gått + att vi hade sparken med oss, hela vägen! ja, det va hur kul som helst verkligen o då menar jag väldigt mkt skratt, haha, tack för den underbara dagen underbara du! åh, vad jag tycker om dig. och just nu sitter mätt&belåten,o ja bloggar såklart. ;)o vet ni, senare ikväll börjar jul allt, ja vi inviger det nya året såklart! o då är också linas familj hos våra grannar faktiskt, o dom bor inte alls långt bort från oss, så jag ska träffa lina lite senare, ja innan kl. 12 iaf. :) så jag får träffa henne en gång till idag. haha. men nu vill jag önska er ett gott, ne faktiskt ett grymt 2010 år på er! o allt bra önskar jag er också. kram på er! ha en fortsatt bra nyårsafton vänner. njut av dom underbara vinterbilderna, underbart väder idag!


månskenet igårkväll. månen lyste upp allt på marken nästan, så fint!

tog också kort på ljus som va omkring mig, speciellt på månen ;) lite inspiration av johanna.






morgonen. kolla på narnia, men inte filmen utan dedär extracdn som är med ;)

hiih.

tummen upp på vädret idag!



iloveyou.





gillar inte minen på mig, haha. :)


sista bilden ;)

du är föör söt!

att bli skjutsad på sparken va för riktigt underbart, vi gillar'T!


wiihoo.


haha, lina&jag like this pic! eller hur lina? ;)





o det bästa med promenaden, va inte det "narniaskogen" ? åh, det va såå vackert på den stigen, verkligen. + att den va ennu vackrare när lina va där! :)

snö överallt.



glad tjej!


det va verkligen så vackert lite tidigare ikväll hemmas hos lina, solnedgången, åh jag älskar att se solnedgångar, speciellt hos lina&dom ;)


den här bilden tog lina innan jag åkte hem typ, åh jag älskade den. det ser typ ut som hjärtan!:)


jag idag!

sista bilden.








GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer
Postat av: lina!

tack underbara du!

2010-01-01 @ 11:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback