trysil!

hej bloggen!
vill bara säga att nu dom sista veckorna har jag haft fullt upp och inte hållt mig uppdaterad är känner jag! men nu är det äntligen lite lov som tur är. men detta lovet kommer bli fullt ös! imorgon kl.7 på morgonkvisten åker jag till smu för att sedan åka till Trysil! jag är verkligen såå taggad! har aldrig varit i norge ska jag säga. och nu ska jag dit med konfan (+kyrkan & en hel del ungdomar) och åka skidor, blir första gången för mig så önska mig lycka till i dessa backar! vi kommer vara där i en hel vecka så tyvärr blir det ingen uppdat. på länge men efteråt blir det en bildbomb må jag säga! då händer det grejer! har också lite planer för bloggen, men det berättar jag senare när jag känner för det! ska fortsätta packa nu så jag blir helt klar ikväll! det kommer verkligen bli grymt bra! ha nu ett underbart lov så ses vi om 1-2 veckor nått sånt! ni är värdefulla, allihopa!


får bli en liten bild på mig. ja, måste verkligen komma igång med fotningen!
lovar på roligare bilder så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback