10/4-09 - Långfredag


Godmorgon, vakna kvart i 9 idag och såg ut som ett troll..Ja mitt hår stog rakt upp och mitt ansikte var helt onormalt x) haha. Och mitt täcke låg på snedden och alla mina kuddar på golvet. Jag sover nog jättegott på natten ;) Men iallafall, jag gick och åt frukost, steckte två ägg med två mackor, sen te drack jag med, jag måste ha te på morgonen ibland, det är så gott! :) Jag gick direkt upp till mitt rum och satte på datorn och gick in på bilddagboken och prata på msn. Och det gör jag fortfarande. Idag så ska jag vara med Sara P :D Vi ska vara hos mig och inte göra någonting, haha. Jag ville vara hos hene för jag tycker vi har så tråkigt här hemma ;) men nu ska vi vara hos mig och jag hoppas vi hittar på något kul :) Ska göra igoning mig snart innan hon kommer. Jag ska också ut och springa idag och jah det hinner jag nog eftersom det är ''lång''fredag. Då hinner man nog med det mesta tror jag ;) Imon ska vi spela match tror jag :P Och då skulle vi spela hemma. Eller det är jag kanske som bara tror det, ska nog kolla våran hemsida så det verkligen är sant ;) Sen är det ju PÅSK imon med, och ja tror det blir ganska mycket godis ;) Och vet ni, aså detta låter kanske omöjligt för mig men jag ska sluta med fika och godis i 2 år xD och då efter jag klarat det så ska jag få en systemkamera ! ;D SÅ BRA VA? ;D eller kanske ska fråga om vi får åka utomlands till Afrika kanske?! haha , ja tror att jag klarar det eftersom jag vill så gärna ha en systemkamera! Önska mig lycka till för detta ska jag göra :D Men nu ska jag göra igoning mig och sedan ska vi skjusa Olivia till Martina, Saras syster och på vägen tillbaka tar vi med oss Sara, så Sara är hos oss och Olivia är hos dom;D Hade bäst ! // elinmariaberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback