Bloggar sent :)


jag har brist på biiilder! :O

Go'kväll ni som är uppe :) Nu sitter jag vid datorn 9 på kvällen och skriver , men jag måste verkligen skriva idag. Igår så åkte Linnea hem på kvällen och det var trååkigt :( Vi hade superkul! Jag kan också berätta lite vad vi gjort :) Igår kl.09.00 som idag typ så skulle jag skriva blogg och jag skrev och skrev, men sen tryckte jag på en knapp så texten blev ''kursiv'' och det ville jag inte att det skulle se ut så jag tryckte flera gånger på knappen, sen så råka jag trycka nånstans så att hela texten raderades! åh, jag blev så arg då, och pappa sa till mig att stänga av precis när jag skulle skriva på nytt, så det blev då inget blogginlägg iaf..men nu ska jag verkligen inte vara så klumpig. Men ja Linnea kom kl. 17.05 till Borås och vi stog och väntade på henne, sen kom hon och vi kramades så mycket! Det var jätte längesen vi träffades faktiskt :) Ja ni som inte vet så har jag bott i Falun men flytta till Borås för typ 2 år sedan, Linnea var min bästa kompis och hon är det fortfarande men iaf så var vi tillsammans nästan varje dag i Falun, sen efter några månader sedan sen jag flyttade hälsa jag på min klass och var där i 2 dagar tror jag. Och sen dess har vi inte träffas, bara pratat i telefon och på datorn så det var så kul och träffas igen! Men vi åkte då hem och jag visa henne runt lite i vårat hus och jah vi hoppa såklart också:) Sen så hoppa vi så mycket att det blev kväll och hon&jag tänkte åka och titta på vår skola :D Vi gungade och snurrade och såklart prata vi mycket med! Sen så var det nattinatti för oss...Ne inte precis vi titta på film också prata vi jöttemycket tills klockan var ganska mycket :) Sen blev det Måndag och det var sista dagen ;( Men vi bestämde oss för att hoppa lite mer på morgonen och sedan så åt vi frukost, sen visste vi inte vad vi skulle göra så vi bestämde oss för att åka till Knallen :) Vi åkte buss dit typ vid 12.05 eller nåt. Vi åkte genom stan och sen så stannade bussen vid resecentrum och ja vi skulle ju inte hoppa av där...men då sa busschaffören ''Ni måste hoppa av nu'' och vi såg nog ut som två frågetecken, vi skulle inte till stan, det stog på tabellerna att bussen skulle till knalleland men så blev det inte..vi fick hoppa av och vi gick till stan istället, och vi bestämde oss att här kan vi vell vara istället då, men när vi kom dit så var allting stängt! ÅH, vi blev så sura typ att vi ringde mamma och fråga om stan var stängt hela dagen, och ja..det var det. Men Knalleland var öppet sa mamma och vi blev lite uppmuntrade då, men det gick ingen buss till knallen så vi fick alltså gå dit, det är inte så långt till knallen från stan men vi fick ganska ont i bena. Men vi kom tillslut in till knalleland och blev så nöjda :) Det var ganska bra att vi gick endå! :) Vi bestämde oss för att äta först, så vi gick in på ''Eat'' och åt, vi åt någon mat som hette ''TexMex' nästan som tacos. Och det kosta 100 kr för en person, men vet ni...man fick faktiskt ta hur mycket man ville och många gånger och tillochmed dricka ingick! :D Vi hade det så gött tillsammans och mysigt var det också. Vi gick typ in på alla affärer man kunde gå till ;) hähä. Men vi köpte inget, bara glass :) så vi tänkte köpa något iaf, så vi gick in på Cubus som vi inte gått till, där prova vi många mellan fina och konstiga tröjor x) Vi hitta tillslut två tröjor som vi köpte, sånna färgglada och så sköna var dom! :) Linnea tog en lila och jag rosa. Sen orka vi inte gå mer så vi bestämde oss för att åka buss hem. Men där hade vi otur med, det gick ingen buss till Målsryd! Vi träffa typ en gammal tant som prata mellan finska och svenska med oss och vi börja garva lite efter, hon lät så skojj! Men vi ringde också till mamma och fråga om hon kunde hämta oss men hon var och titta när Olivia spela match, så det gick inte men pappa kunde faktiskt hämta oss men vi fick typ vänta i 30 minuter till och för att tiden skulle gå så gick vi in på BR :D haha, vi hade kul där! Sen så ringde pappa oss och sa att han var på väg, men han skulle inte hämta oss i knalleland utan i stan, åh! Vet ni...jag tror ni fattar säkert, jo vi fick då gå tillbaka till stan (igen!) Vi var stendöda när vi var framme och åkte hem! Hjälp vad ont man fick aså! ;D När vi åkte hem så hoppa vi resten av dagen tills vi gick in och åt och visa våra tröjor, sen kom Linneas mamma men hon stanna kvar en ganska lång stund så vi hoppa lite till iaf. Men sen så var det dags att åka för dom och säga Hejdå. Vi kramades länge och sa typ hejdå 100 gånger x) Sen åkte hon iväg. Då efter hade jag tråkigt och saknade hon redan (L) Vet ni..dom har påsklov nu! haha. Lyckoostar vah? Jah jag skrev nog inte lite om våra dagar tillsammans utan allt tror jag xD haha. Men vi hade iaf jättekul! Idag 14/4 så har jag varit med juhääänäää och vi har hatt jätte sköjj och sen så träna vi! Men nu vill eller orkar jag inte skriva mer...GODNATT (L) //ääälin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback