Bokat & Klart!

Tjena! Dagen har varit lång men det gick ganska snabbt i skolan, men vi sluta ju också 13.20 med ;) Efter skolan så gick jag hem eller jag cykla föresten. Jag skjutsa Lisa men sen kom Olivia på med, men då fick båda sitta på cyklen och jag gå med den, ganska jobbigt! Men när vi kom hem skulle vi direkt åka till stan, fast det tog nog 20 minuter för oss att komma iväg, det blev lite bråk och annat stojj i vägen. Men det är ointressant, bättre att berätta min&vår dag i stan istället :) Först träffa vi mormor vid torget, och gick direkt till resia•, vi skulle ju boka en resa till Danmark då. Ja det gick smidigt och bra och jag bara säger...superkul kommer det bli och så mysigt! Vi ska också till LegoLand xD haha. Men det är så bra att vi har betalat och gjort klart allt innför detta.Men vi åker ju på sommarlovet ;) Sen har vi varit inne i många affärer, vi åt också glass på McDonalds men jag åt ponfrittes och en latte, förlåt att jag är helt onormal men jag älskar kaffe! Eller rättare sagt tycker om det! haha. Hoppas jag inte är ensam i min ålder iaf. Men efter det så gick vi och köpte och titta på många olika affärer, vi gick också in på BR och där hade jag jättekul! ;D Eftersom jag hade mobilen med mig så tog jag såklart kort på massa med, tog lite kort på BR med. Men efter en lång stund på stan var klockan mycket och vi åkte hem, vi köpte löste på vägen och vet ni...vi fick 4 sånna där grejer man lägger lösteet i :)) snällt tyckte jag. Var också inne på JolinaJoel och träffa Frida där med. Men sedan åkte vi till Gånghester och köpte lite och sedan hem igen. Mamma började direkt med maten och jag satte mig vid datorn, jag titta på bloggar och sedan så började jag skriva lite i bloggen tills maten var färdig och jag sluta.Men nu gick jag upp igen efter maten och fortsatte skriva på detta inlägget (Y) Imon är det PRAO för ni som inte visste det, det ska bli superduperkuperkul! xD Ska åka till dagis kl. 06.30 på morgonen, jag vet att det är tidigt men mamma&pappa börjar jobba på morgonen så min bror Jonathan får åka till morgondagis eller vad man ska säga. Så jag följer med han och så äter jag frukost med småttingarna ;) Det blir nog både mysigt och kuuligt. Men senare så kommer Isa och Stina till dagis och jah då ska vi börja jobba! Jag ska vara där tills 16.00 :o För mamma hämtar Boni då och då åker jag samtidigt med dom då, vet inte när mina andra vänner åker hem men det kvittar. Vi fick också en lapp av Claes idag om att vi ska skriva på några frågor, en fråga ser ut så här, ''Vad arbetar du'' och en annan ''Vad jobbar man med'' och det blir svårare och svårare frågor i dom sista..Och det värsta är att vi ska redovisa för klassen med, efter! Fyh vad pinsamt. Men kommer ta med kameran imon och ta många kort och berätta om den dagen :)) Ha en fortsatt trevlig kväll // beeergs


Här kommer då bilder från idag!


Dom stora och lyxiga ''höghusen''

Broder :)

Hela släpet!

Olivia springer, haha lite konstig bild x))

Halva stan med Viskan

blommor..

-

Så mysig affär..

Här är då ingången in till Resia• och ni som inte vet vad som är på bilden ska
jag nu förklara, det är då många burkar, och i varje burk är det en sort sand, och den
sanden kommer från en, vad ska man säga städer och öar då, dom har alltså tatt lite sandstrand
från varje resestad/land/ö man kan resa till, eller kanske inte varje men några iaf, ganska coolt.

Jag gillart!

Hade så tråkigt att jag tog kort på detta..

Ponfrittes på McDonalds då :)

Och mamma tog då en mormotskaka.

Min latte :D

Ni som inte vet hur latte ser ut, om man tittar på denna bild så vet man iaf att
det är mycket skum i!

Kul bild, ja vet!

BR (LLL)

Åh, jag verkligen drömmer om att få en sån här! (Y)

Om ni undrar varför jag hade så kul på BR, är det då att jag hitta en sparkcykel!
Jag tänkte, istället för att gå runt i BR så kan man ju åka runt istället! Bra idé va? haha.

Dagens outfit !

Affären är super!

?

kuuulig bild vah?

Tillsist en omgjord bild, fast bilden blev ganska konstig x))


Kommentarer
Postat av: Anonym

GUUD, va mysigt att åka till danmark !! ska ni dit med familjen eller mormor och morfar ? :) du är helt underbart söt , och jag älskar dig :)

2009-04-22 @ 20:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback