Dagen är inne! ;)


Go'eftermiddag! :) Idag var det sista skoldagen då. Vi titta på film första lektionen och den var inte så bra, tyckte jag iaf :) Sedan rast, fyyh..vi stanna inne nästan hela rasten för att det var så kallt! :S Sedan så åkte vi iväg till slöjden :) Och det var ganska roligt, sydde på min ödla och den blev inte bra tyckte jag ;) Men kanske blir den bra endå, den är ju inte klar än ;) Jah jag hade inte tränat på glosorna och texten på Torsdagen så vi skulle ju ha läxförhör sista lektionen men jag träna lite innan och jah, det gick ganska bra.. hade 2 fel x) Efter det körde vi någon lek där ett av borden gissa och om man gissa fel hade man inga fler gissningar, aså den gången, och om man hade rätt så fick man gå tidigare ;) Och vi fick gå typ vid fem i 1 ;) Vi sluta 1 så det var inte så mycket tidigare så jag väntade på Isa och sedan fick dom gå och vi gick till min systers avdelning eller vad ska man säga ? x) Hon sluta t.o.m senare än oss det tog jätte lång tid för dom att sluta, och förlåt Isa att du fick vänta! Sedan gick jag hem och satte mig vid datan ;) Min dator är helt knäpp?! jag fattar inte bara jag ska skriva så blir det fel den haaaackar :O Måste be pappa kolla på det, men jag satte mig vid pappas dator istället så jag kan skriva i bloggen iaf ;) Detta är sista dagen nu då och ni får se nästa blogginlägg på Onsdag, förlåt...jag kom på att jag sagt det typ 100 gånger nu på bloggen xD Men så ni vet det.. Nu ska jag packa det sista och om några timmar åker jag :))) Mamma skulle köpa lite Cashewnötter till mig på vägen dit ;) hiihi. Men jah ni får ha ett superduper bra påsklov och ni som kollar in min blogg ni får ha ett ennu bättre påsklov ;D haha. HA DET BÄST ♥ // beeergs®

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback