DAGENS OUTFIT



Rutig kortärmad tröja- H&M
Kofta- Kappahl
Crocker Jeans- JC
Strumpor- ?

Tjena! :) Kyrkan idag var roligt! Vi gjorde våra lägerekon och så sjöng vi och så ;) Det var härligt att se alla igen. Efter kyrkan så åkte vi och titta på några valpar som mamma hade sett. Hyper söta säger jag bara, man kunde inte släppa dom! I promise. Sen så åkte vi från dom och man ville åka tillbaks igen för att det var så mysigt. Men vi åkte till några vi känner i Trandared (Rose,Ingvar,Edwin&Wilma) Vi åt supergod mat och en lika god jordgubbspaj :)) Sedan så satt jag med dom vuxna och vi prata lite och vi var där typ i 2 timmar tror jag ;) Och farmor fyllde år idag och gissa en gång, efter vi varit hos Rose och dom så åkte vi till Farmors kalas xD Där fick vi smörgåstårta och jag var inte så hungrig så jag åt inte så mkt..Efter det så satt vi och prata och jag och Joel pröva en träningsgrej farmor&farfar hade ;D haha. Joel mådde illa efter det. Sen så när jag skulle åka hem så fick jag en påse med kläder av min kusin Johanna :D Jättefina var dom! Vissa var lite förstora men dom växer jag så småningom i. Nu ska jag göra mig igoning och sen lägga mig, imon börjar skolan igen..är inte så redo för det kan jag säga men jah..man måste ju ;) Ha en fortsatt trevlig och mysig kväll och må gott! //elin :))

Här kommer lite kort från idag som jag tog :)

En av valparna som vi titta på :)


Min kusin:)

Här är min kusin Ellen med två små barn när hon var i AFRIKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback