GLAD PÅSK



 GLAD PÅSK
på er alla! :) aså min morgon är inte slut än men halva morgonen har jag varit helt konstig? Jag vakna typ 7.00 av all värme i mitt rum och täcket låg hullerombuller (igen) Jag gick upp och sms:a Benny om vilken tid löparträningen börja,sen gick jag ner för att äta frukost för jag skulle ju träna sen. Jo jag tog en rejääl frukost måste jag säga för att orka springa i 1 timme kanske ;) Men sen när jag ätit färdigt så sms:ar Benny och säger att det inte är någon träning, okej alla kanske fattar, ni tänker såhär ''Men Elin det är ju Påskafton'' Ja jag kom på det sen men mamma och pappa hade kollat på hemsidan igår kväll och det stog att det var löparträning idag men så var det inte, och det värsta var att jag väckte Benny x)) så pinsamt var de.. Så nu sitter jag här färdig men frukosten och de oså ska vi inte träna endå, åh jag blir så arg på mig själv, att jag inte sov mera!! Men jag tänker springa själv idag istället, kanske upp till slätthult eller vid Engvallen, jag vet inte :) Som ni läste igår så ska ju jag har godis/fika förbud i 2 år och jag bestämde mig för att jag ska ha fika förbud i 1 år och godis förbud i 2 år ;) Mamma sa också att glass och tårta hörde inte till till fika(det gör det igentligen) för på sommaren hör ju faktiskt glass till för det. Men det värsta är att jag har börjat idag och får inget godis eller fika :/ Jag kommer nog sakna det tror jag endå...Men nu istället för att träna på morgonen ska jag hoppa studsmatta och spela WII med Jonathan :)) Sedan på eftermiddagen typ ska jag ut och springa tror jag ;) glad påsk önskar jaag eer♥


Kommentarer
Postat av: juhääänää!

GÖTT JOBBAT ELIN! du har verkligen koll! saknardig, jätte mycket!

2009-04-12 @ 17:27:16
URL: http://johannapewny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback