förskyld igen :/


Omgjord bild :)))

Tjeena! Idag sluta vi tidigt i skolan. klockan 1 :)) Vi hade bad,syslöjd,lunch,rast,''claesläsning'' & berättelse eller tystläsning, medans Claes läste så massera eller klia tessan mig, det är så skönt! Om ni vill ha det lika skönt som mig att bli masserad så ring Tessan eller smsa :) häähä. Sen så sluta vi och ja jag kom hem och titta på ''Supernanny'' ganska bra men efter en liten stund så tröttnar man på pogrammet, det gör iaf jag! Sen så laga jag mat och sedan så var jag och Boni ute tills mormor&morfar kom,mamma och pappa ska åka till Göteborg och stanna där över en natt och komma hem imorgon kväll :) Så mormor och morfar ska då passa oss ;) Mormor håller på att göra kycklingsallad nu och dom har köpt sånna där baugetter och något annat bröd och dricka och allt myyys! Vi ska nog ha jättemysigt :D Frukosten har mormor också köpt till, och jag som älskar frukost med. Imon ska jag inte träna eller springa på löparträningen tror jag eftersom jag har ont. Och jag har blivit förskyld med..baaajs på det! Men Talang 2009 är idag och jag längtar, jag tycker det är jättekul att titta på..fast bara när det är underhållande såklart ;) Jag känner mig inte bra nu och ska nog vila lite ikväll istället för att göra massa grejor. Sedan efter maten ska jag nog ta kort med mobben, har ingen annan kamera, aså mina två andra är konstiga? och mammas och pappas är batteriet  slut så mobilen får det bli nu! Igår så fick vi lotter hem från matchen och jah min familj köpte 8 styckna och vi satt typ uppe till 10 igår kväll och hoppades att vi skulle vinna stort, men alla vann ett lottpaket som var det billigaste grejen, men vi vann iaf, mormor köpte dom sista men hon vann inte nu står det mellan den sista lotten som morfar ska skrapa och han har säkert turen med sig idag! ;D hoppas det iallafall. Mamma ska passa på att hitta en skinnjacka till mig i Göteborg och jag hoppas hon verkligen gör det med! :) Men ska inte skriva mer för idag men imon blir det ett nytt inlägg ;) Hoppas ni får en fortsatt bra dag och vet ni..ni är mycket värdefulla! :) Men bara för att jag ska ha lite kul så måste jag fråga vad ni ska göra idag! Kommentera och skriv det! Puss&kram från mig!


Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; härligt :)

det går allt!

gör du då?



kul att du är med :)

2009-04-17 @ 17:39:57
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: MS - amor vincit omnia

SV: hehe tack tack :) allt bra med dig då?

2009-04-17 @ 17:49:15
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Emmee

sv: aaww tack sötan! :)<3

2009-04-17 @ 17:55:44
URL: http://emmee.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; okej :)

nej inte mkt!

Göra idag då?



Tack så mkt :D

2009-04-17 @ 18:15:59
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: kusinlina.

du är så hiiiimla söt, vi måste hitta på ngt snart. <3

2009-04-18 @ 10:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback