''Go for it''

Tjena! Solen är uppe ännu. Härlig och mycket varm dag idag :) Iallafall, jag var i skolan idag till 14.30 och då så väntade jag, jag skulle ha utvecklingsamtal klockan 3 så det var ingen idé att gå hem före det. Sedan efter några år så kom mamma, ne men efter 30 minuter kanske ;) Jonathan var också med. Utvecklingsamtalet gick vell bra. Ska inte avslöja mina omdömen, ni vill nog inte höra! Men det gick jätte fort och vi gick hem. När jag kom hem så hoppa jag med bror för mamma och dom andra skulle handla. Jag hade sagt att dom skulle handla melon, haha. Jag är beroende faktiskt. Men när vi hoppa så hoppa vi med min pilatesboll xD haha, det var kul men bara en liten stund, råka ge Jonathan så mycket studs när han hoppa på bollen att han flög av, och det var inte bra av mig! Jag fick så dåligt samvete att jag bar in honom till toan och tvätta av honom och sedan gav jag honom lite bananpengar som det heter :)) Sen kom mamma och Olivia hem och hade köpt melon, man njuter verkligen av frukt och grönt. Sen så gick jag in på datorn, chatta och titta på bloggar. Sen skulle jag blogga själv men då skulle vi äta kvällsmat så det var ingen idé. Så nu gör jag det :) Jag måste bara fråga ni som vet, Vart designar ni eran blogg? dom bloggar jag vet har skitfina bloggar och jag älskar verkligen allas design. Så om ni är snälla så kan ni ju kommentera! Imon är det träning. Nu ska jag kolla TV och ni får ha det bäääst. Vet ni att ni att ni är sånna underbara människor och ni är verkligen bra, det ska ni veta allihopa! Puuuuuuss elin.

Kort från idag :

Man har verkligen kul när man sitter och väntar på sin mamma.

DAGENS outfit :)

En omgjord bild på en vitsippa :)

Och en till..lite mer mörkare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback