Happy day!

Hääj :) Skola idag först då, hade dom ''vanliga'' lektionerna men vi hade slöjd idag som jag skrev förut, sista lektionen, det gick vell ganska bra! Sedan så följde millan med mig hem, och vi keka lite först, fiskpinnar och makkisar :)mumss. Efter det så satt vi vid datorn lite och hoppade studsmatta, sedan så ringde vi en kille x)) haha. Vi var helt flum och skratta typ hela tiden, han tyckte nog det var normalt (Y) Men vi hann inte vara mer, för vi skulle till stan. Aså vi sprang till djupadahl och vi hann i tid! Sådan tur hade vi. På bussen kom Filippa in senare och vi satt och prata och sånt. Men när vi kom till stan så hade dom redan börjat dansa, ah just dé! Jag har nog inte berättat. Vi skulle åka in och titta på Tessans och hennes grupps dans, och jag skulle filma också. Men när vi kom dit var det tjocksmokt med publik och dom hade redan börjat dansa, så vi fick se nästan halva dansen men vi såg inte tessan för vi kom inte fram och såg typ inte. Men det var inte vårat fel utan bussens tycker jag! Dumma tider har dom faktiskt. Men sedan så gick vi runt och kolla lite, träffa Lina&Johanna och många andra:) Sedan gick vi in på jolinajoel och jag sa till Frida (min kusin) att jag skulle åka hem med dom. Så efter stan så gick jag till Frida och sedan lite efter kom Stina också. Vi gick först en ganska lång bit till doms bil och sedan så åkte vi hem. När vi kom hem så började dom göra kvällsmat och det var jättegott! Sedan så tittade vi på HSM 3 ;) haha. Jag tycker den är sådär men titta lite på den. Men nu har mina småsyskon gjort igoning sig och det är läggdags för dom. Men Olivia & Jag ska vara uppe lite till iaf med Stina&Frida, och vi ska hade mycket myyys. Orkar inte skriva mer för idag så vi hörs imon, BYYYYYYYE (L)


Bilder från idag:


haha...en kul bild som Millan tog när hon hoppa på min studsmatta x))

Filippa och Millan (L)

Filippa :)

staaaaaaaajna & fraaaaajda (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback