Hooome ;D

Goddag ! :) Nu är jag äntligen hemma, eller jag kom hem igår :)) hehe. Men aså jag orka inte skriva igår för min data hackade sönder och jag var väldigt trött efter. Jag har ungefär 100 bilder från lägret och jag tror ni inte orkar bläddra ner hela bloggen för att se dom så jag tipsar om att ni går in på bilddagboken.se och söker på eliinmariaberg och tittar på bilderna där istället x) Men iaf, jag har hatt det hur underbart det någonsin kan bli! Ni som inte var med, ni har missat en hel del! Älskar verkligen gemenskapen där :) Man fick lära känna så många nya och några man redan pratat med men har fått till kontakten ännu mer:) Men jag tror jag inte kan berätta alla dagar nu för det orkar jag inte, det är faktiskt sant! Men när ni sett på bilderna på min bdb så tror jag ni förstår alla dagarna ;) Idag ska jag packa och ta det lugnt. Jag är helt slut efter allt. Och jag måste faktiskt erkänna att jag gillar att packa men tycker inte om att packa upp, så ibland brukar packningen stå i flera dagar men jag orkar inte se att det står massa packning överallt så jag tar det nog idag! ;) Snart är det påsk och jag måste ha lite påsk i mitt rum så jag ska nog fixa det idag, rita och pyssla lite, det blir nog kul! Vet ni, just nu är jag super lycklig! :D Jag älskar livet just nu. Ni får ha de hur bra som helst idag och bara njuta av hela dagen! Tycker om er alla//beeergs

Kan ju lägga upp en bild jag tog vid sjön Vättern :)



Och en jag tog på ett träd, zooma in mossan och där nertill blev det suddigt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback