Isa (L) Elin ;)

Hejsan! Jag beklagar att jag inte skrev igår men datan gick inte igång :S Men jag gjorde inte så mycket igår så jag behöver nog inte berätta, jag var med Juhännä iaf ;) Men idag var det då Onsdag och Isa och jag skulle vara. Ja i skolan så hade vi vanliga tråkiga lektioner och sedan Bild sist, vi gjorde påskpyssel, ganska roligt faktiskt! Sedan så följde Isa med mig hem :)) Vi åt först glass med kolasås och en dubbelmacka. Vi satt i det fina vårvädret! Härligt är det ute nu. Sedan så hoppa vi lite studsmatta och gjorde lite mer grejer, aså jag säger bara, jag tror nog Isa inte hade det så roligt, nästa gång är vi faktiskt hos dig! För hos mig är det bara skit tråkigt x) Men Isa hon är rolig och vara med (L) Nu har Isa åkt hem :( Tråkigt har jag det nu, haha. Ikväll ska jag börja packa för HABO lägret som jag och Olivia & Pappa åker till på fredag så det är inte så många dagar kvar :S men jag tror jag klarar av det. Så ni kommer inte få se några blogginlägg för en på Onsdag :/ Jag kommer sakna bloggen skitmycket!!;D Ska börja packa redan nu har jag bestämt mig :) Så kan jag ta det lugnare senare ikväll. bra va? Ha det bäst! // elin:)

Kommentarer
Postat av: Isa

elin, sluta, it was very fun :) <3

2009-04-01 @ 17:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback