Linnea kommer idag! :D


En bild jag tog på Habo- en bäck :)


Hejsansvejsan! :) Underbart väder idag (igen) , man bara älskar det! Idag så var jag i kyrkan, underbart var det måste jag säga! :) Min kusin sjöng solo också och det var så vackert. Idag så kommer Linnea från Falun till mig och jag längtar sööönder ;D Det ska bli superkul! Hon kommer typ om 2-3 timmar , vi ska hämta henne på tågstationen 17.04 sedan. Nu är jag hemma och ska bädda min säng snart x) Har laddat upp med mycket grejer hon&jag ska göra faktiskt. Efter bäddningen så ska jag hoppa studsmatta med Olivia och hennes kompis Martina som är här, haha. Jag ska nog äga ut dom på vem som hoppar på rumpa längst ;D Hoppas ni har det lika bra som mig och underbart väder med! Hinner inte skriva mer nu...jag skriver mer imon! Ha de bääst//www.beeergs.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback