Lördag & Söndag :)

Hejsan:) Jag kunde inte skriva igår eftersom jag hade fullt upp med andra grejer, Men jag tänkte skriva nu om min dag igår idag istället då :)


Lördag 25/4 :

Jag & Lina vaknade 07.30 eller någonting igår och var ganska pigga. Men vi låg och prata rätt länge i våra sängar men sen efter ett tag gick vi upp. Vi hade bestämt oss att vi skulle äta frukost ute på studsmattan i det fina vädret, så vi gjorde frukosten och la den på en bricka, sedan så tog vi en utefilt och våra kuddar och täcken ut med :) Vi hade jättemysigt. Som ni ser på en bild så hoppar jag&Lina nerför trädet i våra täcken och kuddar, skitkul var det! Men sedan gick vi in och klädde på oss tror jag och sedan blev det datorn. Vi satt där ganska länge men sedan gick vi ut igen. Sen var det mat och efter några timmar var det Jonathans kalas, det var bara mammas sida som skulle komma då. Jah, Jonathan fick många fina presenter och alla vi fick smaka på många goda bakelser och tårtor som mamma gjort! mums var det. Men sen så åkte Lina hem och jag gick upp och tänkte skriva i bloggen men jag gjorde inte det, jag tänkte också skriva vad jag och Amanda(min kusin) gjorde hos farmor med. Jag skulle sova över där för Amanda skulle annars vara själv och då tänkte jag ge henne lite sällskap och samtidigt se henne igen, det var ett tag sedan. Men vi åt då tacos när jag kom dit, eller vi gjorde tacos rättare sagt ;) Det var supergott faktiskt och vi satt och prata och åt och sånt. Sedan efter några minuter eller kanske efter en kvart så var vi sugna på lite mysmums, först tänkte vi fråga Böhm om dom hade något men dom var inte hemma så tillslut så gick vi till City istället :) Där köpte vi Popcorn,Salta pinnar,Melon & Physalis. Så gott! Vi titta på film och åt och hade kul tills klockan var 11.30 tror jag och vi gjorde oss igoning och la oss.

Våran mysfrukost på studsmattan :)<3

Här är frukosten då som vi gjorde :)

En av våra mackor..

Laaina (L)

Fri som en fågel!

Här kommer ''fri som en ful fågel''

VIIII (L)

''Korven''

MUMS.

MUMS igen.

Och mums ännu en gång...

Älskar diiig (L)

Här kommer dom! Gästerna :)

Presenter! :D fast inte till mig :'(

Dukningen

Här öppnar han dom. Lisa var också med, hon var nog avendsjuk.

Susanne,Morfar & Inga :)

Här fick jag med alla på en bild iaf :)

beautiful girl in the sun

And a beautiful girl too! (L)

Vi i nattens mörker...nee skojja bara. Där hade vi köpt vårat mys, inte
så bra bild men endå :D



Söndag 26/4 :

Jag och Amanda vakna vid tjugo i åtta och vi låg där och myste lite och prata med :) Sedan så ville vi titta på film och det gjorde vi med, fast inte hela filmen, för vi gick och åt frukost sen. Idag är det kyrkan först och sedan så ska jag spela match på Målevi, jag vet inte vilka vi ska möta men Amanda ska kolla på mig iaf :D Vi ska samlas 3 och matchen börjar 4 så ikväll kanske jag bloggar mer eller inte, vi får se. Ha en underbar härlig vacker fin dag! ;D Kraaam.

Kommentarer
Postat av: kusinlina.

Guud , vad mysigt det det var :D du är heeelt UNDEBRAR! <3

2009-04-26 @ 17:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback