MÅNDAG 20/4


saknar mitt koster! (LL)

Hallå! Måndag idag då och det betyder skoldag med ;) Ganska okej dag, idrotten var jag med på men gick på orienteringen. Chicken Nuggets idag! Supergott. Sista lektionen så gjorde jag också om nationella proven med. Efter skolan så gick jag hem och när jag kom hem och stog vid dörren blev jag kissenödig och allt så jag fick slänga av mig min jacka och skor och springa in. Findus stog också och jama utanför också x)) Nu har jag ätit lite fil och flingor och ska snart äta en frukt med. Intressant? i know. Senare ikväll blir det promme med Johanna Jingnäs och Johanna Pevny :)) Ser fram imot det. Just nu har jag tråkigt och vet inte vad jag ska göra men tror jag nog ska ta lite kort, det är iaf roligare än det jag gör nu ;) Inget mer skrivande om denna dagen tror jag inte...Kanske lägger in lite bilder ikväll och kanske kanske skriver med :) Chaoooo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback