Match idag!

 

Hej! Måste skriva ett snabbt och kort blogginlägg idag, ska spela match och vi samlas 17.00 och johanna kommer och hämtar mig vid tjugo i typ. Men idag så hade vi idrott näst sista lektionen, orientering hade vi, ganska kul faktiskt! :)) Sen hade vi musik sista lektionen, vi öva på sången vi ska sjunga på skolavslutningen, den kommer nog bli superbra! Och håll tummarna för alla i mitt lag att vi ska vinna matchen och att vi ska äga ut rydboholm(stavning?) :D. Imon så ska jag ta det lugnt tror jag :) Talang imon med, hoppas det blir underhållande som det inte blev så mycket förra gången ;) Måste packa nu mina saker till matchen och föresten, newbody grejerna har kommit och vi ska hämta dom efter matchen, hoppas mamma köpte något till oss iaf. Men ha de bääst! // elliiiin

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; hej :)

allt väl?

2009-04-17 @ 16:40:02
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback