LUCKY

Shaa vänner. Nu är jag riktigt arg på mig själv. Först så skrev jag mitt inlägg och sedan när jag skulle ta fram en bild råka jag tabort sidan xD hahaha. Asså jag måste skratta bort ilskan! Men aja jag får vell skriva nytt. Men dagen började med skolan, engelska,matte,nordamerika & sedan så sluta vi..eller inte riktigt. Sista grejet så sjöng 5:orna in våren och läste sina dikter och det var vell fint! :) Sedan så sluta vi vid typ 12.20! jippi. Härligt att sluta tidigt. Men när jag gick hem så var jag nog hemma i 5 minuter tills Olivia & Lisa också kom hem. Vi gjorde nog ingenting..eller rättare sagt jag gjorde inte det. Jag satt typ bara vid datorn. höhö. Men efter 16.00 så var jag så trött så jag gick ut och gick råslättrundan min. Jag tog lite kort och hade jätteroligt! haha. njaa..inte så. Men när jag kom hem så åkte mamma & jag till Ica MAXI, där köpte vi jättemycket, stort lass hade vi med oss hem x)) Sedan så åt vi och jah sen så satte jag mig här uppe och titta på bloggar och nu skriver jag själv i min egna. Hoppas ni får en lyckad valborgs kväll och hade riktigt myys :) Jag har ju gjort lite ny bloggdesign, eller den är inte så ny och inte märkvärdig, men jag har iaf lärt mig att ladda upp en bild! Lite efter jag vet (Y) Hade bäst och ni är bäst! KRAM ELIN.

Bilder från idag:


Basket med tjeejorna :)

Looove to yoou<3..

And you too <3

Och den kommer i...MÅÅÅL :D

Snyyggingar :)

Här förbereder sig 5:orna för sitt lilla uppträdande :)

Den här har Millan tagit..och dem blev jättebra! <3

Fotograf: Millan - skitfin!

Fotograf: Millan - Den också! <3

Denna tycker jag om! Mycket bra tagit :)

Göllig :))<3

Här sjunger 5:orna

Många baarn x))

Söt bild vah? :))

Dagens outfit.

Jag.

Tog den idag :)

RR

RR - haha ..knäpp bild x))


Kommentarer
Postat av: Amanda

Aw gymman du her så fina bilder älskar dig puss ock kram

Kusinen Amanda

2009-05-08 @ 13:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback