Nervöös.

Aså nu undrar ni säkert varför jag bloggar så sent, men jag har hinner inte på dagen (vissa dagar iaf :) ) Min dag började att jag väcktes av mitt alarm igen, men inte så tidigt denna gången, eller sådär tidigt kan man säga, 06.30 vakna jag. Jag gjorde frukost och sedan så klädde jag på mig allt. Sedan så åkte jag iväg till dagis. När jag kom in till avdelningen ''Boken'' så satt dom och åt fortfarande så jag satt där i soffan och typ kolla på alla x)) Sedan så var dom klara och vi börja leka, vi byggde med klossar,lego & staplar ;) Sedan så spela vi med, och jag förlora hela tiden, och så skrattade dom åt mig med..haha. Men sedan så gick vi ut allesammans och grilla korv, fyh vad mysigt det var! Stina & Jag hade det lungt typ hela tiden, sedan kom Isa, hon gick hem på morgonen för hon mådde illa men hon kom tillbaka sedan, och det var ju bra! :) Vi satt där och prata och lekte ''lite'' med barnen med. Vi var där typ i ett år kändes det som men sedan så var klockan 11.05 och vi börja gå mot skolan för att äta mat, när vi var framme så åt vi före våran klass så vi träffa inte dom fören vi var klara och gick ut, då såg vi dom gå till matsalen också prata vi lite med Millan med ;) Sedan så gick vi tillbaka till dagis, eller nej vi gick till kiosken xD Vi tänkte eller Stina tänkte köpa glass, men då fick inte vi det, Stina blev lite irriterad på ''Lone'' som hon heter så hon börja tjafsa lite med, men sedan så gick vi endå. Vi gick till dagis igen, men vet ni...när vi kom in så hade inga av avdelningarna börjat äta än..så vi kunde vara för oss själva igen, då hämta Stina albumet på halva klassen och några i 7:an var också med när dom var små. Fyh vad söta dom var! Kan lägga in några kort om ni vill :)) Vi satt där typ i 15 minuter tills vi gick ifrån varandra till varsin avdelning igen. Sedan var det tysta stunden eller vad det heter, så jag fick läsa bok för 3 småttingar då. Jag hacka i rösten hela tiden, haha ..det var pinsamt. Men sedan var det leka igen och vi gjorde det typ hela tiden tills jag åkte hem. När jag kom hem tog jag mig lite yougurt och flingor och satte mig vid TV:n och bara slappa! det var verkligen gött! Men sedan så fick jag gå upp igen för det var typ träning om 1 timma då. Men för mig så var det 20 minuter tills Johanna,Johanna & Lina kom förbi mig, för vi skulle gå till träningen :) Jag var ganska slut så jag prata ingenting, förlåt för det vänner! Men sen kom vi till träningen och vi kom i tid. Träningen var vell bra, vi spela lite på gräs sista minuterna..detta var sista grusträningen för i år idag, men jag har längtat mycket efter gräset så det gör inget för mig! Men nu ska jag krypa i säng och ''försöka'' sova, vi får ju reda på klasserna imon och jag är så nervööös. Berättar mer imon, Sov sött! Kram// ElinBerg

bilder från idag:

Första bilden, en vitsippa :)

Och en till..

Jag och barnens bukett.

sötnosar!

Och två sötnosar till ;)

stiiinisen, så gööllig

:)

haha, titta Alex hår x)

Lite uppgifter jag gjorde idag med.

Trääning <3

Snöögg bild , fotograf: Lina

Visst är den fin! Fotograf: Lina

Snyygg pose juhännä

HAHAHAAHHAHHA XD jag tyckte denna bild var så kuuul! Lina du är bra på
detta!

gootttigottgott med mat;)

Kommentarer
Postat av: johannapevnyy :)

ÅÅH, kommer ihåg denna träningen.. fyh va jag saknar..

2010-01-17 @ 20:36:49
URL: http://johannaingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback