Nu har jag äntligen städat! :)

Halloj på er! Hoppas ni har hatt en bra dag, det har faktiskt jag! :) Dagen började att jag vaknade vid 06.30 och somna inte om, ne jag burra in mig i mina kuddar och hållde på med min kalender i min mobil tills det blev dags att gå upp, haha..så intressant. Olivia skulle åka direkt när jag kom ner, hon skulle till universeum med sin klass och då fick jag vara hemma på morgonen själv, och det var mycket skönt! Fast Olivia gör nästan aldrig några oväsen eller sånt men jag tycker det var gött endå. Sen var det skola och Claes började med att läsa då. Sedan så var det lite mer lektioner på dagen men orkar inte rabbla upp alla x) Men det var en ganska okej dag. Blåsig och varm dag har det varit. När jag kom hem så åt jag lite sen..ja sen så börja jag faktiskt ta ansvar för mitt rum, och det var såklart att städa det! Aså jag ska inte säga hur dammigt det var, men jag kan säga att på vissa ställen var det äkligt! Men jag var iallafall inte på gränsen till ''Rent Hus'' som tur var ;) Men sen så gick tiden så fort att det var träning precis efter städningen. Så mamma följde med mig eller vi cykla dit. Hon skulle handla på Ica Hjärtat och då så kunde hon cykla med mig till träningen också. På träningen var det ganska kul, vi sköt lite och passa också. Sen så var det ju läxhjälp men jag cykla hem istället, men inte själv utan Emmy & Emelie G sällskapa mig också! Vi prata lite om Dalsjöfors och hur det kommer va när vi ska hälsa på där med. När jag kom hem hade min snälla underbara mamma fixat kvällsmat till mig och det var så gott! Man är så tacksam att man har en mamma verkligen. Men nu har jag undrat på det i några veckor, jag ska nog byta namn på bloggen till ett annat. För jag är lite sådär på mitt namn nu, ''makeupyourself'' aså jag vet inte vad det står för eller vad jag menar med det jag bara kom på det bara, och nu vill jag inte heta det längre utan ett namn som jag vet vad det betyder. Och så ska jag nu fixa bloggen så gott som jag kan, men det kommer nog ta några 10000 dagar ;) Jag är kass på sånt. Nu blev inlägget långt ennuengång och nu så ska jag inte skriva mer, Sov gott! Puuuusss.

Bilder från idag:


Dagens klädsel

Örhängen (stora) - ?
Pumatröja - Stadium
Linne - H&M
WARP byxor - Stadium
Strumpor - Newbody

Bild på ena örhänget.

I (L) PUMA

Fånga en bild på min katt Findus när han gäspa..ganska skojjig bild!

Grönsaker.

Hallon.

Kommentarer
Postat av: Tessan

jag älskar dig & din tröja! :)<3

2009-04-29 @ 06:34:54
URL: http://jagkallastessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback