Snart bar det iväg!

Go'kväll! Idag har det gått fort så det är därför jag inte skrivit på dagen. Först var det skola då, vi hade inte musik sista lektionen för musikläraren var sjuk..så vi gjorde påskpyssel igen! :) Före det så hade vi gympa. Och då var vi ute i det fina vädret, vi spela brännboll! JÄTTEKUL :)) Sen gick jag hem och tog lite mat i mig och en chokladboll, ja jag kom inte ihåg vad jag gjorde hemma medans jag väntade på johanna. Jag titta på TV och jah det var det enda typ ;) Men sedan så gjorde jag mig klar för fotbollsträningen och Johanna kom och vi cykla till Engvallen. Där var vi då själva först sedan kom Bec :) Vi körde en grej vi gjorde på musiken för några veckor sedan ;) Det var ganska kul! Sedan började det och jah det var vell sådär att träna idag, det var en konstig träning rättade sagt, jag vet inte varför men det kändes så för mig. Nu har jag kommit hem och har ätit och duschat :) Nu står jag i mammas&pappas rum och packar ner mina kläder tills imon, vi åker ju imon! jippe:)) Ska sedan sova gott inatt är helt slut!! Men ha en fortsatt bra kväll och sista blogginlägget imon då, men jag bloggar ju om allt på Onsdag! ;) Kram//beeergs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback