Snuvig morgon må ja säga...



Godmorgon, vakna av att gå på toa och var snuvig, d et är så jobbigt. Vakna också på natten över snuvningen :/ Iaf så har jag ont på många ställen idag. Frukosten var bäst som jag också trodde igår :)) Vid bordet så prata vi om knäppa och psykiska gubbar som finns, hehe. Sen mitt i samtalet om det så börja vi att prata om fotboll istället ;) Efter så satte jag mig vid datorn och tänkte att jag skulle skriva lite i bloggen på morgonen, och om jag orkar så ska jag skriva om halva dagen ikväll..men nu har jag ingenting mer att berätta, morgonen är ju inte över äns. Men ni får höra mera ikväll! Fortsatt bra morgon på er  ˆˆ  //elinmariaberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback