Superduper glad!

Godkväll vänner! Ja detta är då ''halva dagen'' som jag ska skriva om ;) Jag och dom andra har varit ute typ hela dagen! Vi har också solat länge med, har sånna där röda ränder under ögonen nu x)) Mormor gjorde en god grateng och vi drack upp den sista colan med. Sedan så åkte vi och köpte glass, fast jag köpte ingen..som konstigt var så var jag inte sugen precis :)) Men jag åt melon i mängder, haha. Jah älskar frukt på sommaren! Senare så gick mormor och jag råslätt-rundan och tog ganska många kort med doms kamera, jag lärde också mormor hur man satte på ''makro'' på den med ;) Sen så kom mamma&pappa hem och hade med sig massvis med kläder till skor med sig hem. Dom hade iaf hatt det jättemysigt i Göteborg! Dom har ju sovit över där en natt sen igår då :) Det var därför mormor&morfar var här hos oss, jag tror jag skrev det igår med men ni som inte läste det får veta det här x) Vi åt kycklingsallad och bröd och mormor och morfar åkte hem sedan. Jag fick ganska mycket kläder av mamma och pappa och blev jättenöjd! Kanske lägger in några bilder på det dom köpte men det är ett kanske. Nu ska jag ta mig en frukt sedan ska jag göra mig igoning och sen är det nattinatti för mig! Imon i kyrkan är det ''lägereko'' det är superkul! Vi pratar om vad som hände på Habo-lägret och sånt, så det längtar jag lite efter! Sedan så vet jag inte om jag följer med familjen till några som vi känner eller åker till mormor&morfar eller vara med en kompis, men dom vi ska åka till efter kyrkan ska bjuda på grillning och fika och det låter frästande tycker jag, så jag tror jag följer med endå! Imon blir det mitt första inlägg med ''dagens outfit'' hähä. Men ska inte skriva mer för idag och sov gott och vakna pigga imon! Kram Elin                                      


Här kommer lite bilder från det jag tog idag!


Normal till........

Omgjord

MELON (LLL)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback