träningsvärk i hjärtat-eller brevid.


AFRIKANSKA TRUMMOR (L)


Goddagens! Idag så gick det både segt och fort i skolan, sluta 14.30 idag :)) Sedan så följde millan med mig hem, vi tänkte äta först så vi titta i alla skåpen vad vi hade för något ätbart. Men istället så var nästan all mat slut..Men vi bestämde oss för att göra pizza och låna 1 dl mjölk hos grannen, vi skulle göra degen först. Resultatet blev superduperbra säger jag bara! Godaste pizzan jag ätit iaf ;) Sedan så busringde vi till Olivias kompisar...och jag tror jag inte ska berätta vad vi gjorde då x)) Sen så gungade vi och sedan så skulle vi hoppa men jag hade jätteont i mitt hjärta så jag kunde inte iaf :/ Jag ville så gärna göra det men det gjorde för ont. Vi gick in och efter några minuter åkte millan hem..det gick supersnabbt tyckte jag! Nu har jag tråkigt och tänkte nu då blogga, för nu har man lite tid iallafall :D Sen ska jag ut och gå med snöggingen juhäänä och vi ska nog gå en ganska lång stund sen är det dags för lääxa :/ Engelska.. Sen ska jag lägga mig tidigt ikväll eftersom jag är skittrött idag! Ha en underbar solig kväll och ni är bääst!// din elin (L)

Kommentarer
Postat av: kusinlina.

Jag hoppas att det inte är ngt allvarligt det där med hjärtat .. :( Hoppas att du kan vara med och spela match idag iallafall :) <3

2009-04-16 @ 09:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback