Underbar dag.

Hej alla som läser detta! Idag så var det sista skoldagen innan helgen och det är bara så härligt! Vi hade ingen slöjd idag och vi sluta tidigt det var två grejer som var bra, nu undrar ni säkert varför jag inte säger klasserna, men jag var så nervöös så jag visste inte om det var bra eller dåligt. Men vi fick reda på klasserna sista halvtimman, men det bästa var att vi fick sluta 15 minuter tidigare tror jag! :D Det var faktiskt snällt av Claes. Men jag kan ju babbla upp alla som kom i min klass, jag kom i 7F :)

Oscar bergman
Lovisa bergmann
Rebecka Bäck
Emilia danielsson
Daniel forsbring
Stina friggerdal
Calle jakobsson
Amanda johansson
Julia johansson
Tim kiikonen
Rasmus lindahl
Jennifer Rundqvist Lundgren
Joakim räihä
Jonathan stomberg
Andrea storberg
Markus ståhl
Louise årebäck
Marcus österdahl

Jag blev nöjd! :) Det blir nog jättebra. Sen när jag kom hem så var ingen hemma så jag satte mig vid datorn en stund tills mamma och dom andra kom hem, jag visade min klass med för mamma :) hon tyckte att det blev bra med. Sen så kom pappa och vi börja äta fika och fira min bror, han fyller år idag och jag skulle gärna vilja att ni skickar en kommentar till han! Ne jag bara skojja, men han fyller 5 år idag och det kan man nästan inte tro ;) stor pöjk. Och efter det så cykla jag och mamma till Ove, han har en cykelaffär i samhället och mamma köpte en cykel där men den var för trög sa hon så hon skulle kolla på en annan, så jag följde med då ;) Hon hitta en men hon köpte inte den än, han skulle kolla om den riktigt var okej med, så mamma fick gå med mig, men vi gick inte hem utan till Målevi för att titta på träningskläder, ja träffa också några av mina vänner där med, sen så köpte mamma träningskläder, det var nog Shorts och en T-shirt till både Olivia och jag. Sen så skjutsa mamma mig nästan hela vägen hem. Nu sitter jag och väntar på min underbara kusin som ska komma till mig. Hon ska sova över och vi ska nog ha det jättemyysigt och kul! Snart så kommer hon och jag ska städa lite i mitt rum innan så det blir inte mer av inlägget än såhär idag ;) Men det är ganska mycket endå..Ni får ha det jättemysigt och härligt i den fina vårsolen och hade bäst! Kram&Pöss //elinmariaberg


Här kommer bilder från idag då :)


Skolan :)

En bild till :))

Basket med domma underbara vännerna (L)

Millan (L) Sommar

(L)

Millans sunglasses

Gölliga millan :)

muums

Elin älskar kaffe

Glass!

Grattis min sötnos!

myys'

det vi åt

Cooling ;)

Dagens outfit

Målevi :)
 


Kommentarer
Postat av: Tessan

KAAAAFFFEEEEE (L)

2009-04-25 @ 20:20:54
URL: http://jagkallastessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback