25DecEMbER.

Godmorgon kära ni! mår ni bra efter dagen igår? hoppas ni hade en underbar julafton, som jag o min familj hade igår! åh, man ville bara att myset skulle fortsätta när man skulle gå o lägga sig, ja så bra va julafton!:) idag kommer jag bara ta det lugnt i think, kanske hittar på något, håller på med julklapparna mina & annat, jag tror detta kommer bli en bra dag den med. o jag kan också berätta, att för en stund sen så snöade det ute, åh, jag hoppas det kommer mer snö! det är så mysigt. fast då ska det va kramsnö ;) snart ska jag göra igoning mig o gå ut i mitt lilla hus. vad ska ni göra idag? sista grejen jag ska berätta också, bilderna från igår, som sagt, ni vet att min mobilkamera är USEL att ta kort när det är mörkt o man måste ta med blixt, ah, o det va det verkligen igår så ja, det kommer typ bara bilder på lite ljus,personer & julklappar, det va nog dom som blev bäst! haha. ha en underbar dag vänner! kramkram på er, verkligen!


en söt bild på syster medans vi va hos farmor&farfar :)

ljus.



lisa&hennes peruk som hon gillar väldigt! bra köp farmor ;)

hahah, åh vad jag gillar denna bild! ja, som ni ser..peruker passar både unga&gamla ;)

dålig bild på julklapparna igår, men ja, såhär såg det ut!

morgontrötta jag, idag.

men försöker alltid hålla humöret uppe! ;)

Kommentarer
Postat av: Hasse Johansson

Ser ut som att du haft en underbar julhelg, och det har vi oxå haft, även om vi firade jul helgen innan tillsammans med de våra. Ha det fortsätt gott, vi ses säkert någon gång.

Fantastiska kort du har lagt ut på din blogg

2009-12-25 @ 19:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback