bloggar..

just nu, ja, förlåt men visste inte vad min rubrik skulle heta idag, den fick heta bloggar.. haha ;) dagen va lika bra som igår, alltså en go dag till, iloveit! jag har inte så mkt att berätta om skoldagen, vi hade vell ett oväntat bildprov som man inte alls har övat på, men snälla, man skulle bara måla som man då gör på bild så det var lätt!:) Nu sitter jag här och tänker på läxorna som är både imorn& så är det prov på fredag (kemi) så måste verkligen plugga ikväll, ingen mer datorsittande tror jag..:) lite bilder kommer från dagen, funderar på en frågestund igen, men det är bara om jag får några frågor, vi får se! hade bäst underbara människor, kraam!


engelskalektion!


yäääs.

charles dickens, det vi håller på med på engelskalektionerna nu för tiden..:)

sveenska.

läsning, julia. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback