grymt bra!

rent ut sagt! alltså ikväll så va det nog det bästa grejen som hänt mig på länge, jag har faktiskt varit på konsert, och nu måste jag verkligen säga att det va det, det var så grymt braa!:) det var faktiskt i våran kyrka (kors) och det va "myrra" som uppträdde, alltså ja, ni skulle varit där, det va såå häftigt&såå bra, jag kan inte beskriva det med ord nästan. men det pigga upp mig& gjorde mig gladare på en gång, åh, man ville bara att det skulle fortsätta, ah..så bra va det. ;) före detta hände så va jag på 2 timmars fotbollsträning med tjejorna mina, vi va bara 3 st tjejor då men vi fick några 97:or som va med också, men det var riktigt kul! sen efter så va jag med min älskade kusin lina o vi hade också jättekul, det är så mysigt att vara med dig. :) o sen då när hon åkte hem så skulle vi ju på konserten, jag kan säga en grej som jag faktiskt kan säga nu för den tanken är borta nu, jag mådde så dåligt när jag åkte dit, ja allt sjönk ner till botten o jag kände mig helt värdelös, men så va det ju precis perfekt med den konserten som vi va på, den pigga upp mig helt& bara skjölde bort alla känslor, så nu är ja såå glad! nu kommer jag solklart somna med ett leénde på läpparna inatt, hihi. men det tråkiga är att jag inte alls har varit på blogghumör&faktiskt heller inte på "fotograferahumör", jag är ledsen men sånna dagar kan man ha ibland& man får också ha sånna tycker jag, man behöver inte göra det hela tiden, men ja, det kommer mer bilder från dagarna framåt i veckan, då är jag nu på det humöret att jag vill ta kort&blogga ;) hoppas det. kram på er, sov sött!

det kommer bara 3 bilder från när vi åkte hem från konserten...

fast denna tog jag när vi va på konserten ;)

icamaxiii.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback