the day.

har varit greeejt! (y kyrka,mys,fika hos morbror&sussie,luciaövning..ah dagen har varit så bra helt enkelt!:) har tagit lite bilder från dagen som vanligt, hatt lite mer lust att ta kort idag faktiskt, haha. hoppas ni har hatt en underbar dag? i hope so. kram!


muuuuma.

ja, jonathan va glad hela tiden som ni ser ;)

:)

ja, ibland har man bara lust att vara lite wannabe, fast detta blev vell lite överdrivet kanske? haha.

ååh, alltså denna hade dom köpt i sydafrika, o som ni vet så älskar jag afrika? ;)
då skulle ni bara sett hur jag älskade denna?! man ville bara ta med den hem!:)

iliiike.

ja, som ni ser så är min mobil värdelös rent ut sagt när den ska ta i mörker eller så, ni
har nog märkt det tidigare, det är därför det skulle vara praktiskt med en kamera men jag är nöjd!:) iaf, detta rum (övervåningen) har dom designat o gjort ordning o det blev såå bra verkligen min stil!:)

tog några bilder när jag tittade på deras sydafrikasresa dom va på för inte så länge sen tror
jag?;) aja, jag skulle nog tagit bilderna från datorn o lagt in på en gång, det kanske
inte blir så bra bilder när man tar kort på datorn, aja, här ser ni en sorts väska, liknande en CD-skiva, så grymt häftig!

saker gjort av burkar, (t.ex colaburkar o annat) så häftigt!

o dom här tyckte jag va snyggast, vet inte vad gitarrena är gjorda av men jag gillade dom mkt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback