ut!

godmorgon! sitter här i min pyjamas fortfarande, ja, idag va det nog rekordet för att sova ut, idag vakna jag faktiskt 11! haha, ja, vissa av er kanske tycker det är tidigt men för mig så blev jag nästan förvånad, själv är jag inte en sån som vaknar sent. men jag antar att det är bra med att sova ut, då blir man nog piggare idag!:) ja, o som rubriken säger, JAG MÅSTE UT! alltså när jag kom ut i snön så sken solen hur starkt som helst o det va hur fint väder o det är kvar nu med + att mina syskon varit ute i typ 1 timme o kom in för en stund sen, jag måste verkligen njuta av detta väder, så ska in o klä på mig nu! det blir nog också lite bilder hoppas jag. om jag inte är så skakig som jag va igår, haha. ;) funderar på att ha en liten frågestund snart, vad tycker ni? jag tänkte, massor av bloggar har frågestunder just nu, o man måste ju följa med i strömmen så jag funderar på det med, men det är inte säkert..jag tycker det är erat val!:) kommentera om ni vill. för då gör jag det!:) nu får ni ha en solig bra vinterdag, kramkram på ER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback