Sleten..

Gokväll vänner!:) Nu måste jag bara säga förlåt för dålig upptradering idag, hoppas det inte gör något för er..Ni får höra nu varför jag inte orkat blogga idag ;) För det första så har jag ju varit på avslutning med dansen också har vi sovit över :) Vi hade verkligen jättejättemysigt tillsammans, vi åt tacos,gjorde roliga lekar,tittade på film,myste och såklart pratade ;) Ni som undrar vilken film det var så var det Bröllopsduellen, den var vell ganska bra! Sen så blev det ganska sent kan man säga, vi typ la oss halv 2 eller somna och då är det ju såhär att jag som person kan inte somna direkt utan ligger vaken ganska länge, men vet ni...jag somna direkt endå ;) Lite sådär småstolt, ne jag bara skojja. Men jag var ju också heltrött för det hade ju varit skoldag den dagen med ;) Sen sov jag väldigt gott dom små timmarna, jah det värsta var att vi alla vakna vid 7 och igentligen 6 för det är ju sommartid. Åh då ville jag verkligen bara sova, jag hade bara sovit eller vi rättare sagt hade bara sovit 4 timmar på natten och jag var så trött, men såklart så kunde man ju inte somna om igen. Så vi var vakna tills det var dags med frukost typ vid halv 9 ;) Och jag måste bara säga en till grej som hände på natten, någon hade målat alla i ansiktet! Alla. Först så trodde vi det var Ida (kusin) för hon hade åkt typ vid 7 och jobbat så då trodde man ju självklart det, men efter en timme så fick vi veta sanningen. Några tjejer i min dansgrupp hade varit vakna på natten och hade ritat dom som sov och faktiskt på sig själva med, Varför dom gjorde det var ju för att vi inte skulle tro att det var dom, aså ganska smart idé endå ;) Men som tur var så hade dom inte målat mig så mycket utan typ två röda streck. Sen så packade vi ihop och sen tittade några på film också, haha. När alla var klara så åkte alla hem igen, *snyft* jag kommer sakna våran dans så MYCKET verkligen, det har varit så kul!:D Jag kanske inte har berättat men en av våra dansledare ska till England i 11 månader efter sommaren och den andra dansledaren vi har är ju Ida och hon orkade inte hålla allt själv så det blir inge mer...:( Men kanske det blir..jag hoppas det isåfall :D Jag stanna också kvar efter alla hade åkt för pappa skulle städa lite i kyrkan. Men sen så åkte vi hem igen. Hemma har jag bara nästan tagit det lungt för jag är hur trött som helst..har varit ute med Jonathan en promenad och spelat fotboll iaf, det var mysigt (Y) Nu är klockan ganska mycket och jag börjar bli lite hungrig så jag ska nog äta snart ;) Just dé det är ju SVERIGES NATIONALDAG idag :D Och det bästa med denna dagen är att Sverige ska spela idag (alltså fotboll) och dom möter Danmark, och nu vill vi verkligen att Sverige ska vinna idag eftersom det är våran nationaldag idag ;D Ni får hade bäst och vi hörs imon!:)



TACOS ♥

Tycker om er :)

Myss.

Det Matilda&Ida fick av oss!:)

Ni är gryyymmma.

Fotografen själv ;)

Ja..jag är ledsenledsen att jag inte tagit mycket kort idag men jag har en ursäkt..
min mobil var urladdad!

Mitt nationaldagsmumsmums <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback