Lyckad dag!

Gokväll alla! Mår ni bra?:) Hoppas det. Jag mår jättebra just nu, har precis kommit från vårat hus till farmors&farfars hus och sitter nu och bloggar :)) Har ju sett på matchen nu, vilken sevärd match! Hur bra som helst tyckte jag. Sverige var ju klart bäst, eller svenska laget framöver ;) Åh, det kommer verkligen gå hur bra som helst i Sverigematcherna med domma spelarna! Första halvleken var ju sådär tyckte jag, jag trodde verkligen att matchen skulle vara så dålig så jag bestämde mig för att gå ut och jogga en runda, och det var så bra, för när jag kom hem så började matchen bli bra :) Då blev jag glad ;) Idag så har vi varit på Rörvik, en badstrand nära här, jätteroligt&mysigt var det!:) Jag bada många gånger idag i vattnet, det var ganska kallt men det gjorde ingenting för det var så varmt i solen så det var skönt :) Efter vi vart där så åkte vi och köpte glass lite senare, hela familjen, det var också jättemysigt!:) Sen när man kom hem så var man trött och kände nästan som man inte orka göra något, men när jag hade joggat min runda idag så blev jag fort piggare nu :) Idag har det varit samma värme som igår, det betyder VARMT! Och mamma sa att det skulle bli varmare dom dagarna som kommer, då undrar man om man kommer orka den värmen, då måste man verkligen DRICKA ;) Igår kväll så gick jag&mamma en ganska lång promenad, vi gick först en runda där vi oftast går, sen skulle vi igentligen gå mot affären men vi hitta faktiskt en stig, och den var jättemysig så vi gick den. Sen när vi gått ganska länge så kommer vi fram till Långajärde som det heter, åh vad vackert det var! Och så ennu mysigare med solnedgången också ;) Ah, mycket mysig tur med dig mamma :)) Men nu ska jag njuta av sista dagen, imorgon blir det nog någon strand igen, om det blir varmt ;) Hoppas ni har hatt en bra dag och ha en fortsatt bra kväll med! Kraaaam från mig!!


BILDER FRÅN IGÅR:


En stig som vi gick i.

Är det inte fint?!:)





freedom

Mamma v

:)

Detta är nog världens ''keligaste'' katt jag någonsin träffat. denna katt träffar man varje gång nästan när man går vid
Bergdalen, och jag lovar, han vill gosa och slika en varje gång, hur go som helst ;)


BILDER FRÅN IDAG:


En av våra häftiga golfbilar ;) (HÄR ÄR VI VID AFFÄREN)

Min underbartgoda fruktsallad jag fixa idag.

INNEHÅLLER:

 Sharonfrukt
äpple
   nektarin

Jag köpte även 4 vykort jag ska försöka skriva till mina vänner, och 50-lappen som ligger brevid är den som jag fick
av Ulla idag, TACK SÅ MYCKET!:)

Jag dukade också idag på lunchen :) Såhär såg varje tallrik ut.



Hela familjen är samlad ;)

rörvik. Det blåste väldigt mycket där ;)

Här ligger systrarna och göttar sig ;D

Älskar dig!

:)

youmakemehappy!

Ett körsbärsträd vi gick förbi och sedan börja frossa i körsbären ;)


Just de, idag så fick vi ju reda på att Miachel Jacksson har dött. Tragiskt :/

Kommentarer
Postat av: hannah :)

Hej Elin :) tänkte bara säga att du tar sjukt fina bilder! dom är verkligen helt perfekta. Du borde vara med i någon tävling med någon av dom, man kan vinna olika saker och sånt, jag är säker på att det skulle gå bra för dig :) btw jag saknar dig KOM HEM! <3

2009-06-29 @ 12:36:43
URL: http://wennerstensblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback