180 idag då!:) (Ettåtti)

Hallå! Förlåt att jag inte bloggat tidigare idag, men har inte hunnit. Idag har jag varit med Amanda på marknaden ju ;) Vi hade superskojj verkligen! Och vet ni, jag köpte en tröja som jag bara älskarälskarälskar. Ja ni undrar nog vilken, och det ska jag berätta, det var en AFRIKATRÖJA!! wiihooo, äntligen har jag hittat en snygg tröja, eller långtröja kan man säga. Och jag blev så glad, för att jag fick rabatt på den, aså den kosta 200, men jag fick den för 180 kr. Aså han tyckte Amanda&Jag var så snälla så att jag fick den för det priset, och jag var den första kunden som fick rabatt, egentligen så fick man inte det men jag fick det! Snällt eller vad? :D Ja vi köpte också glass och vi prövade mycket kläder, vi hade en rolig stund tillsammans iallafall! Men stunden är inte över, snart ska vi till 180! Vi får gå dom här sista gångerna innan sommarlovet, eller dom som är 13, så kul, och dom ska ha såpbandy. Det går ut på att man ska spela bandy på såpa. Men Amanda&Jag ska inte vara med för vi har inga kläder till det, åh det skulle varit så kul att spela,men vi får vell titta på, det är ju också roligt!:) Men nu ska vi snart åka och vi kommer typ hem vid 11 eller något tror jag så jag bloggar inte mer för idag utan imon, och jag har inga bilder eller jo jag har tagit kort idag men jag hinner inte ladda in dom nu så ni får se dom imorgon! Ha en underbar kväll, Puss&Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback