2/5- 09

Tjääna :) Visst tänker man såhär dom sista veckorna, åh vilken underbar dag det är idag, men om man tänker efter så säger man det typ alla dagar, alla är varma&underbara! Helt otroligt att vi har det så fint här i Sverige. Jag älskar verkligen sommar&sol. Men idag så har jag varit med min kusin Lina, vi hade superkul!Vi gjorde egen glass men vi hann inte äta den. Vi typ skratta och fnissa hela dagen nästan, haha. Vi har det så kul ihop! Vi har tagit massvis med bilder som jag kommer lägga in och så har jag ätit familjens goda och nu menar jag goda maten som dom gör och jag fick också efterrätt med, dom är hur duktiga som helst på mat tycker jag! Vet ni, min kusin Lina har skaffat blogg! hon heter www.alltomliina.blogg.se . Och jag kommer följa den, det lovar jag. Men vi har också legat och solat massor! Vi tog ut kuddar och två filtar och några tidningar och la oss ute på gräset, åh vad mysigt det var! Vi hållde på att somna faktiskt. Ah, vi la oss också i doms hamock (stavning?) sedan med, och det var lika skönt det med! Men sedan så cykla jag hem och när jag kom hem stog mamma med grillen och fixade, men hon fick inte igång den så först grilla hon på en engångsgrill men det gick inte heller så vi grilla inne istället, fast vi åt ute såklart. Man märker att det blir kallare i luften när det mörknar och blir kväll faktiskt, man måste nästan ta på sig en flis,men också är det ganska skönt med lite vind efter en varm dag med. Sedan så blev det robinson 2009, och det var vell bra. Det var många som ville åka ut i dagens pogramm, tyckte inte ni det? Ranne trodde jag faktiskt skulle hålla kvar i tävlingen men han åkte ut med ett leende på läpparna, haha. Han ville åka ut x)) Sitter nu här och ska snart lägga mig. Har varit en lång dag och jag ska upp ganska tidigt imon, ska till kyrkan och sedan efter det ska jag till match. Vi ska till Vegby så vi samlas på Shell först. Som jag alltid säger, ni får ha en bra och mysig kväll och sova gott, tack för att du tittar på min blogg! Kram Elin.

Bilder från idag:


Våra glassar :D

Matlagning

Här läser Lina en tidning och samtidigt äter hon rabarber ;)

Här låg vi och myste på filtarna med mysiga kuddar.

Smile

Älskar dig så mkt ! (L)

Lina försöker ta solen till sig.

:)))

Emilia :D<3

Aså bilden är söt! haha. här så skratta vi som ni ser x))

(LL)

Våra drinkar som vi fixa. Cider blandat med Cingo

Här är då jag i hamocken och ser flum ut!

Här är den underbara efterrätten, rabarber creme (sås) med glass :)) mums.

Det här var gott (y)

Våran fruktsallad, vindruvor och sharon klyfter.

Solen lyste starkt på den bilden x))

haha. titta Linas hand i bakgrunden

Vindruvor, vi gillart! (Y)
 
haha :))


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv; Tack så jätte mkt! :)

glad jag blir ;)

hoppas du fortsätter läsa bloggen :D

2009-05-02 @ 22:35:33
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Frida

Förlåt, men jag måste bara påpeka att det heter deras, inte doms.

2009-05-03 @ 01:33:54
URL: http://heyfrida.blogg.se/
Postat av: kusinlina.

det var huur mysigt som heelst.! (L) men den sista bilden ser jättetöntig ut. xD hahahha. älskar dig elin. <3

2009-05-03 @ 09:33:52
Postat av: noescape

Åh, härliga sommarbilder! :P

2009-05-03 @ 13:55:50
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: noescape

Åh, härliga sommarbilder! :P

2009-05-03 @ 13:55:54
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback