All i want is you.

Godmorgon! :) Sitter här och är påklädd och ska snart dra till ''the school''. Idag så slutar vi vid 1, underbart. Vi har tre lektioner idag och efter kortrasten så har vi slöjd. Träslöjd idag igen och det betyder att vi har Bengt. Åh jag hoppas han inte är så tråkig som han är alltid att vi åtminstonde kan få ha kul på träslöjden någon gång x) Man får bara dåligt humör när man jobbar där. Aja, när jag kommer hem så ska jag vell käka lite, för jag tror jag inte kommer äta i skolan idag iaf, Cowboysoppa eller något, det låter inte som en favorit precis. Men vi får vell se. Kanske jag ska jogga idag jag vet inte..Sedan blir det mer bloggade idag tror jag, jag tänkte göra såhär nu. Eftersom jag har skrivit typ 2 morgoninlägg på denna blogg så kommer jag nog göra det varje dag. För att annars så har jag så mycket att berätta och då är det så långt inlägg att inte andra orkar läsa det. Så om jag hinner på morgonen så gör jag det! :) Nu ska jag klä på mig mina skor och jacka och gå. Föresten, var är solen?! den är helt borta. När jag vakna idag så var det bara dimmigt och lite regn på marken, och jag hoppas inte det blir kallt idag igen, för det är hemskt! Solen, kom tillbaka nu! Hoppas ni får en underbar och mysig morgon med ett piggt humör ;) kraaaam.


Så här såg det ut utanför mitt fönster.

Ganska mysigt väder, men inte att vara ute i. Det är kallt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback