ÄNTLIGEN!

Hej, (igen) Nu äntligen efter många försök kan jag lägga in bilderna så här kommer dom! ^^


Mamma (L)

BORÅS ARENA! :)

Min sportiga mamma ;D

Om ni undrar så har jag jättemånga bilder på mamma x)
Förlåt för mörka bilder..

Aså ärligt talat, ''Varsegod och smörj dig'' haha, solfaktor nu.

Det var värsta duktiga hundarna som uppträde med, mycket duktiga (y)

Linné var också där och sällskapade oss en liten bit.

Tog kort på utsikten högt uppe, fast det syndes nästan bara industrier x))

Här är då jag som står uppe på berget :))

1 mil, då blev vi stolta ;)

Okej, mamma sa att detta berget hette något men jag kom inte ihåg, men
det var iaf någon skidbacke. Väldigt vackert!

Här är jag igen.

Och en gång till x))

MEDALJER VAR VI ALLT VÄRDA ;)

Såhär såg den ut :)

Också fick vi ett band när vi kom dit.


hihi. Vi tog massa bilder på oss som ni ser :D

Kommentarer
Postat av: kusinlina.

ååh. gud vad mysigt. :)

nästa år ska jag också gå den. :D

haha. älskardiig.

2009-05-13 @ 07:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback