Äntligen sol igen!

Heej bloggläsare :) Åh, nu gjorde jag det som inte fick hända, jag tog bort mitt inlägg som jag skrev nu så nu skriver jag igen, åh varför jag x)? Jah, idag så var skolan bra, eller det gick bra! ;) Vi spela fotboll på rasten och det var kul, Tessan&jag undrar på om vi ska börja göra det för det var mycket roligt. Vi hade näst sista lektionen för Nordamerika idag och jag tror jag hinner. Eller det får vi hoppas! Efter skolan blev det hem och sedan satte jag mig här och blogga :) Det är alltid kul med det. Snart så ska jag äta lite och sedan värma upp mig för matchen, jag hoppas det går bra och att vi vinner! Och jag behöver inte säga att vi ska spela bra idag för det gör vi alltid, vårat lag är bääst! När jag kommer hem ska jag duscha och sedan blir det köttfärsås med makaroner, ni vet den köttfärsåsen jag visade på ett inlägg, två burkar som jag tog kort på inne på ICA MAXI, aja det ska jag iaf äta, åh jag längtar efter smaken av den det var det bästa jag visste när jag var liten, eller iaf tyckte jag om det jättejätte mycket ;) Sedan blir det blogginlägg igen tror jag, då skriver jag självklart om hur det gick på våran match: :)) Nu funderar jag på faktiskt att byta tema eller inte tema utan bilden som är på min blogg, eller vad tycker ni? Snälla kommentera om vad ni tycker, det skulle varit bra för då vet jag (Y) Hoppas ni har hatt en bra skoldag eller kanske ni varit lediga, hoppas ni hatt det bra då med ;) Vi hörs ikväll! Puuss.

bilder från idag:

Fotbollsplan (y)<3

haha. Tog kort på datorn när jag satt och jobba med mitt Nordamerika ;)

Inte så bra bild, men jag tog kort på bäcken eller närbild kan man säga x)

Sool :D

Bilden är mörk.
DAGEN OUTFIT.

I'd like that.

Kommentarer
Postat av: karolina

Svar: Tack så jätte mycket, jätte kul o höra (a) åh va trevligt att du gillar min stil :) absolut, ska kolla in din<3 hare bra

2009-05-12 @ 16:13:17
URL: http://karolinarebecka.blogg.se/
Postat av: karolina

Svar: Tack så jätte mycket, jätte kul o höra (a) åh va trevligt att du gillar min stil :) absolut, ska kolla in din<3 hare bra

2009-05-12 @ 16:13:22
URL: http://karolinarebecka.blogg.se/
Postat av: Foki

Hej Hej! :)



tack så jättemkt för den här fina kommentaren/komplimangen! det fick mig att sken upp som en sol! jag blev super glad!



en läsare som du är anledningen varför jag tycker att det är kul att blogga :)



Ha det bäst!

2009-05-12 @ 20:52:49
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ser ut som jag har världens fetaste röv på första bilden, haha! Nej, juste, JAG HAR VÄRLDENS FETASTE RÖV! :)

2009-05-12 @ 21:07:20
URL: http://jagkallastessan.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: åååh vad gladjag blir ! :D tack så jätte mycket :)

2009-05-12 @ 21:34:25
URL: http://atmyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback