Bilderna från igår!:)

Hallå!:) Kom precis hem från skolan och tänkte lägga in mina bilder jag tog igår :) Skulle göra det på morgonen idag men jag hann tyvärr inte. I skolan idag så har det inte hänt så mycket. Vi hade brännboll idag, vi ska ju ha brännbollstunering nästa vecka så vi tränade lite idag då ;) Det var sådär..jag har ju så ont i mitt ben nu och kan ju knappast springa men jag hoppas det verkligen går bort, för jag ska spela match imorgon! Idag ska jag träna på lite glosor tills på ONSDAG och sedan ska jag nog ta det lungt, Elfsborgsmatchen är ju idag och jag har ju biljett men jag tror faktiskt jag inte går endå, jag orkar inte x) Imorgon ska vi ju till Dalsjöfors och hälsa på klasserna och se runt där och lite mer och det längtar jag verkligen efter, fast endå inte. Det positiva är att man får träffa alla och det negativa är att jag är jättenervös! Men jag vet att det kommer gå bra imorgon och vi kommer säkert ha jättekul!:) Men nu får ni njuta av titten på bilderna från igår så hörs vi kanske ikväll om jag orkar eller imorgon :D PUSS&KRAM.♥




En annorlunda fågel vi såg på Ramnaparken igår, den var faktiskt cool,den hade en jättelång fjäder där
bak ;)

Okej, ni kommer märka att nästan alla bilder från ramnaparken är på vattenfallet som fanns där!;)
Men jag tyckte det var så jättefint.

Vi såg också några ankungar i vattnet, så söta!

Det fanns också små mysiga stugor i parken med :) Och nästan på varje tak så växte det gräs och blommor
på. Violer såg man tusentals av, det var så fint!:)

Här är alla påväg att sätta sig i gräset och plocka fram pikniken :)

Denna stugan var så mysig tyckte jag!

Pikniken

om ni märker hade vi det så mysigt.

HILDA(L)



--

:))

Vattenfallet.

--

Det forsa ner vatten hela tiden.

Dom här blommorna var vell fina?:D

-''-

Aså erkänn att Hilda är sjukt duktig på att göra buketter! Aså den blev så fin!Hon borde bli en designer,
 verkligen :)

--

--

--

Vattenfalletstopp :)

Svart-vitt älskar jag♥

--

--

Ja, det blev väldigt många bilder på vattenfallet men jag kan säga att det finns några bilder kvar...

--

--

--

Nej, nu hade jag fel..detta var vattenfalletstopp!;)



Älskar dig min vän!:)

Såhär blev buketten, SÅ FIIN!:D Och den fick min mamma också, hihi, Hilda du är för snäll!

Såhär såg doms badkar ut! Aså fyh vad snyggt det var, ja jag blev iaf mycket avendsjuk ;D

entrén, så snyggt :)

Detta kort har Hilda gjort, snacka om fint! Hur fint som helst♥

Hennes pärlpyssel som jag tog kort på ;) haha jag är lite konstig ibland..x)

DRÖMHUSET! (deras hus)

Vi åt också lite hallon med glass igår :D

Glassen vi åt då :)

mumsmumsmums..

Hilda spelar piano. Jag lovar, hon är en stjärna på att spela!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh. hilda är verkligen jättemysig. :)

och dom har väärldens finaste hus. avundsjuk.



du var grym på matchen och jag älskar dig kusin.

2009-05-27 @ 19:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback