BRA MORGON

Godmorgon! :) Har alla sovit gott? Hoppas det. Jag har sovit gott men på morgonen så börja Jonathan skrika för att han inte ville till dagis och då vakna jag, men jag tänkte gå upp den tiden endå så det var bra! Stackarn..det borde inte vara så kul att bli väckt så tidigt på morgonen och sedan till dagis, det var som när jag praoa där då var jag ganska trött när jag vakna tidigt med, så jag förstår han :) Nu är jag faktiskt helt klar! Duktigt vah? ne jag skojja bara, ne men jag har faktiskt skyndat mig idag med att packa ner idrottskläder och ta på mig mina egna och välja kläder jag skulle ha på mig, borsta tänderna och borsta håret, jag har hunnit med mycket på morgonen. Så nu har jag iaf lite tid till att blogga innan jag går till skolan. Idag har vi inte så mycket i skolan, vanliga lektioner men vi har också idrott och musik dom sista lektionerna, nu hoppas jag verkligen att vi jobbar på vår låt idag på musiken, annars är det nästan försent, eller nej kanske inte men vi har typ inte musik varenda dag utan varje Torsdag så det är lite ganska brådis men vi kommer nog hinna! :) Det får vi hoppas. Sedan så är det fotbollsträning ikväll. Nu ska jag gå för att Julia kommer snart och klockan är ganska mycket, men vi hörs senare och ha en underbar morgon alla! :) Puss & Kram Elin ♥

Bilder från igår:

Tog kort lite på kvällen :)

Har fastnat för svartvitt ;)

:)

Det finns så mycket fina blommor man kan sätta i vas nu!

Stekte lite champinjoner till kvällsmat..mums!

Findus♥

Kommentarer
Postat av: Sussie

Åå vill också åka till Afrika, tror nog det är många fotografers dröm :)

2009-05-14 @ 17:19:35
URL: http://ayeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback