Cykla är jobbigare än vad man tror...

Godförmiddag vänner. Har precis varit hos en i Målsryd som säljer och lagar cyklar, aså mamma hadde en cykel som var trög och hon ville att han skulle kolla på den. Det tog nog 1 timme eller någonting, ganska tråkigt var det att vänta men det gick. Ove hette han som fixa mammas cykel, han bytte hjulen och så satte han ni vet sånna där styrehandtag som går framåt, eller det är lite svårt att förklara,men senare så var han klar och mamma blev nöjd! Mamma sänkte också sadlen på min cykel med:) Men när vi skulle cykla hem så blev det jätte jobbigt. Det kändes nästan som man inte rulla framåt och jag fick mjölksyra i benen med! Jag är nog jätte klen och orkar inte mycket tror jag, men jag överlevde vägen:) Idag så ska jag ta det lungt på förmiddagen, sen blir det mys med min vän Johanna, men vi tänkte vara lite tidigare hos mig och sen gå till henne, men hon har skadat sig och går med kryckor så det gick inte:/ stackarn. Men ikväll kommer jag till henne istället och vi ska nog ha det jättejätte mysigt, jag ska dit vid halv 7 :) Nu ska jag ta på mig kläder och kanske åka till farmor & farfar med Olivia min syster <3 Men det är inte bestämt men jag vill så gärna att dagen ska gå tills jag kommer till juhännä! hihi. Ni får ha en underbar härlig mysig dag och vi hörs senare, puuss&kraaam.


Kommentarer
Postat av: mikaela

Hej :)



nu har du chansen att vinna ett grymt sött armband på min blogg! :D

2009-05-09 @ 13:53:40
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: kusinlina.

jag ska kanske också till johanna! :D <3

2009-05-09 @ 15:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback