Dagen slutar med en mysig promenad.

Godkväll! Kalaset har varit hur bra som helst, väldigt lyckat blev det :) Jonathan fick många fina presenter och maten och tårtan blev godare än vad jag tänkt mig. Vi hade också jättekul, vi lekte en lek som nästan alla kusiner var med på man skulle göra något ljud sedan så..det är komplicerat x) Men vi hade skitkul!Också fick jag massa grejer av min underbara vackra kusin Frida, aså hon är verkligen snäll, dom ska ju flytta snart och då röjde hon hemma hos sig och tog med sig väskor och plånböcker aså dom var hur fina som helst, och jag fick en vinterjacka med, jag blev så glad! Tacktacktacktack osv. ennu en gång, du är bäst!  Nu är jag ganska slut men ska gå en runda med mamma för att bara komma ut lite, då somnar jag bättre också. Bilderna blev många men det är bara kul att titta på dom, njut av titten och sov gott! Ni betyder <3 Puss.

Bilder från kvällen:

Kusinerna :))<3

Jonathans boll som han fick, den var kul och väldigt cool färg med.

Stina&Ellen, ni betyder<3

Älskar er.

Här är då dom vuxna ;)

Cakes.

Hann inte ta kort på hela tårtan så det blev halva x))

FRIDA(L)

Älskar dig Farfar <3

Sista bilden från idag. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback