DENTIONDEIFEMTENOLLNIO

Godmorgon eller ska man säga godförmiddag ;) Vakna halv 9 idag och var faktiskt ganska pigg, när jag gick ner och såg om dom andra var vakna så var dom det. Gjorde en smarrig frukost som jag skulle vara mätt på i några timmar, sedan blev det borsta tänderna och ta på mig träningskläder. Om några minuter åker jag till mammas jobb och så åker vi till Ryahallen sedan så går vi! Ni som inte har läst vad jag ska göra idag så ska jag gå på en grej som heter Linnémarchen det är att man går en runda då, man kan gå den längsta som jag tror är 2 mil eller nej kanske 1 och en halv ;) Men mamma och jag ska nog gå 1 mil tror jag :) Det ska bli kul. Vi har med oss två bonaqua och varsin frukt och så får vi lite mat på vägen eller mat och mat vi får bullar och saft x) Efter det så åker vi hem och duschar sedan blir det då kalas, och sedan så bloggar jag om det ikväll, Vi hörs då. Ni får ha en bra dag alla! Tack för att du läser min blogg :) //KRAM ELIN.

Min frukost :)

En omgjord bild från idag :) En morgontrött Elin kan man säga x))

Kommentarer
Postat av: kusinlina.

JAGVILLHADINFRUKOST! :D <3

2009-05-10 @ 14:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback