´´Det gick som en dans´´

Hallå!:) Har precis varit i duschen och nu är jag klar. Linnemarchen gick som en dans måste jag säga, det gick faktiskt väldigt fort och jättebra! Först så samlades vi på fotbollsarean där Elfsborg spelar, då kände man sig cool ;) Sedan så gick vi iväg och ja..vi fick se mycket fina utsikter och väldigt vackra stigar och sånt. Vi gick mest i skogen faktiskt. Men vi träffa ingen som vi kände fast det var typ 1000 personer där x) Konstigt. Men när vi kom i mål kändes det så bra och vi var jättenöjda! Men jag fick små bölder på fötterna som gjorde ganska ont men det gick bra. För detta så fick vi faktiskt en medalj också! haha. Då kände man sig stolt ;)Mamma och jag tänkte faktiskt gå det här varje år, som en tradition :) Sedan efter vi gått så åkte vi och handla lite på Willys också sedan så åkte vi hem och då var det hopp i duschen ;) Detta är det som har hänt och jah jag får blogga mer ikväll om kalaset som börjar typ om en timme och annat, nu ska jag fixa mig klar och vänta. Jag längtar lite tills släkten kommer och till den goda maten och såklart tårtan. hihi. Ni får ha det bra och vi hörs ikväll! Puuss på er.

Tyvärr så kan jag inte ladda upp bilderna från Linnémarchen nu för att datorn är helt konstig det har hackat eller något men jag får se om jag laddar upp dom snart eller ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback