En härlig dag kan man säga! :)

Gokväll vänner!:) Hoppas ni hatt en bra dag. Sitter här och äter mycket god mat, Pasta Alfredo och grönsaker, mycket gott måste jag säga efter en bra dag. I skolan så hände det inget speciellt, jo vi fick BraKompis grejorna! Det var vell bra grejer, aså jag bryr mig inte så mycket om vi får men lite kanske..jag tyckte inte om våra tröjor! Dom var gråa som förra årets tröjor med, aså en annan färg detta året iaf? Men så blev det inte. Sedan på musiken så fick vi reda på att vi har bara en gång kvar av att skriva våran text till låten som vi valt, och vet ni..Vi kom inte på något idag heller? Vi har ganska bråttom eller mycket kan man säga! Men vi kom på lite idag av att skriva ner rim som ska vara i låten och det fick vi också som hemuppgift att skriva några rim som passar i vår låt, och jag hoppas verkligen alla engagerar sig i detta för annars blir det inget, och det är inte så kul sista året i skolan heller, så jag hoppas vi hinner verkligen :) Sedan efter skolan så följde jag med Millan hem och vi hade jättekul! Vi baka,hoppa och spela fotboll och lite mer, vi baka scones(stavning?) det var supergott! Sedan blev det träning direkt efter sconsen, aså jag typ slängde mig i dom för jag var så stressad, förlåt millan för det! Träningen gick superbra! Vi hade mycket roligt tyckte jag (y) Bra kämpat och tränat tjejor :D Sedan efter matchen så stanna jag kvar med Amanda och Johanna var med oss en liten stund men sedan var det bara Amanda och jag, och vi hade verkligen kul, aså våran humor? Den är för konstig så att den blir rolig, haha. Vi titta på Amandas syster som dömde och min syster och hennes lag spelade, dom vann igen med 8-1 tror jag! Aså ni kämpade bra och Olivia gjorde mål också, bra syster (Y) Och Alex (Amandas syster) dömde mycket bra :) Och efter det så blev det hem men jag åkte inte med min familj utan cykla med Amanda, jag fick låna Alex cykel, tack så mycket! På vägen hem så blev det skratt och fniss med, och jag menar hela vägen ;) Men det var kul. Sedan så kom jag hem och nu har jag ätit klart och ska duscha ,så jag bloggar inget mer nu, utan imorgon! Hade bäst och sov gott, Puss Elin.

Bilder från idag:

Millan i skolan :D

Stina&Johanna :)

Smoothien som vi gjorde, eller rättare sagt det var Emilia som gjorde den!
Super god!♥

Aså titta på detta fina! Millan dekorera glasen så fint! Hon är bäst på sånt här,
verkligen!<3

Båda glasen :)

Närbild.

Jag tyckte dom blev så fina att jag tog flera gånger x)

Visst är hon vig?! Aså ni som tror hon är på studsmattan så är hon inte det..
fattar inte hur hon vågar!?

Den här bilden blev cool :)

Flying girl on the trampoline, här hoppar hon bakåtvolt..

Min underbara mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback