Förlåt för dålig upptradering!

Hallå bloggläsare! Jag är ledsen för dåligt upptradering idag men jag har inte hunnit idag heller. Nu mera har jag bara tid på kvällen till bloggen inte på dagen. Men nu är ju vi lediga imon och på Fredag och sedan är det helg, och då blir det mer inlägg! Det hoppas jag iaf ;) Idag var det ju vårat ''kakkalas'' och vi hade det faktiskt sista timmen av skoldagen, surt vah? Man hade verkligen längtat efter detta och trodde vi skulle ha det iaf lite tidigare men nej så blev det inte. Men tiden gick fort och tillslut var det sista timmen. Alla verkligen sprang in för att dom var så glada, och jag kan själv erkänna att jag var också mycket glad ;D Och det var verkligen underbart gott med allt, fast jag överdrivde lite med allt, eller aså många gjorde det, alla tog massor och tillslut blev alla magar proppmätta och några mådde illa, haha. Men det var iaf mycket mycket gott! Efter skolan så följde jag med Amanda hem :) Det första som vi gjorde var att titta på film, StepUp2 som jag fick låna av Stina. Den var faktiskt bra och man blev så sugen på att dansa när man såg alla, det är så häftigt och härligt med dans, man blir så glad! Sedan så var vi ute och vi tog också kort på varandra, aså vi tog med min mobil, efekten som heter ''Solarisea'' tror jag ;) aja,  vi tog massa knäppa och roliga kort och sedan så sminkade vi oss med vit ögonskugga så att det skulle bli lite läskigare men nej det blev det inte men bara lite x) Alltså fyh vad vi skratta! Haha, vi såg inte helt normala ut XD Sedan så var vi ute nästan hela tiden och sedan så fika vi igen, vi var ganska mätta endå men vi gjorde det, fetta lite ;) Sedan så åkte jag hem vid 19.30 och nu har jag tittat på RENT HUS och nu ska jag bara reelaxa. Och sova ut imon! :D Ni kan ju berätta hur eran dag har varit? Det skulle varit kul att läsa ;) Men det är inget tvång utan bara en fråga, så skriv om ni vill. Nu ska jag inte skriva mer så vi hörs imorgon bitti tror jag ;) PUSS&KRAM ELIN.




Fikat! Det ser kanske inte så mycket ut på bilden men det var väldigt mycket ;)

Claes bullar. Han hade faktiskt gjort dom själv, dom var faktiskt ganska goda!
Bra gjort Claes (y)

Hemma hos Amanda :D

Här kommer då lite bilder vi tog! haha vi är så normala (Y)

haha, fettabarn kan man säga att jag är! xD

Okej, den här är inte vacker. Men Amanda ser iaf bra ut och jag jah..man ser
hemsk ut men jag får vell bjuda lite på mig själv, och jag syns inte så bra heller ;)

sötnos.se. Aså visst är Amanda fin i lugg?! ;D
okej, nu vill jag inte ladda upp mer bilder på oss, för dom andra är konstiga på mig,Amanda
vill kanske inte att jag ska ladda upp alla heller 8)

:)

sista bilden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback