ganska stressad..

Hallå! Hoppas ni mår bra:) Idag så var det ju skola och den skoldagen som gick var helt okej! Vi körde faktiskt tidningsleken idag igen, det var kul (Y) Sen så gick det så fort att vi slutade och jag gick hem. Först så möttes jag av Olivia i dörren, sen så orkade jag inte hålla på att göra mat men jag blev så glad, för Olivia hade redan fixat, tack syster!♥ Sen så blev det packning på en gång, tror jag fyller två stora väskor med grejer tills imorgon, aså jag är sån..jag packar alltid för mycket, men hallå, bättre packa för mycket än för lite ? ;D Sen så la jag av lite och satte mig här nu och bloggar lite. Snart om typ 20-25 minuter så kommer Amanda och hämtar upp mig, sedan så åker vi till shell där vi träffar alla och sedan åker vi till Grönahög, eller heter det så, samhället kanske heter någonting annat det kanske är bara laget som heter Grönahög, aja strunt i det x) Idag så vet jag att vi kommer äga!:) Vi är ju B.Ä.S.T! Sen när matchen är slut så åker vi hem eller vi duschar ju också men sedan så åker vi hem igen, och jag hoppas vi kommer hem ganska tidigt iaf vid 9 för då har jag tid på mig att packa färdigt och äta också! Men nu ska jag ta på mig och packa lite till matchen och så ses vi kanske på Fredag kväll eller på Lördag, för imon blir det SKOLRESA TILL BODABORG! Åh jag längtar ihjäl mig, det kommer bli så kul!!:D Håll tummarna för fint väder och att vi kommer ha det jättebra, ah jag kommer iaf hålla (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)++++ till oss! obs! •(Y) betyder ''tumme upp'' • Hade bäst och ni är grymma! Puss&Kram.


OBS: Inga bilder idag, im sorry!:(

Kommentarer
Postat av: johannaaaa jingnäääs!

elin, du har en sån himla fiiin blogg!<3

kraaaaam

2009-05-27 @ 16:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback