GO! det är värt att komma på :)

Hej bloggläsare! Sitter här och relaxar lite ;) Vi sluta 1 idag i skolan så jag har inte så mycket att berätta om ;) Vi hade bad och slöjd idag iaf :) Efter skolan blev det mjukiskläder och datorn som jag sitter fortfarande vid, hihi. Nu ska jag ta det lungt i några timmar tills jag ska till Go! Just dé jag har inte berättat det i bloggen, jo det är en kristen grupp som sjunger och predikar och allt roligt dom gör här i Borås,dom ska vara här i 3 dagar nu och jag hoppas det blir lyckat! jag måste bara säga, det är värt att komma ikväll, för ikväll tror jag dom ska ha en konser eller nästan som en ;), och det är verkligen coolt att se alla som är där, jag lovar dig, du kommer se mer människor än vad du tänker dig, det är så coolt! Och jag bara säger du som bor i Borås, gå till pingstkyrkan idag kl 18.00 och var med om en upplevelse du aldrig kommer glömma, eller du kommer iaf komma ihåg det, jag ska dit för första gången och jag vet nästan hur det kommer vara men jag tror jag kommer få se mer. Jag hoppas verkligen det kommer många dit och helst mycket ungdomar!:) Det skulle vara skitcoolt(Y) Jag längtar så mycket till kvällen! Har frågat några vänner om dom vill följa med men det gick inte för dom :/ Men jag hoppas dom kommer med nästa år :) Åh vad jag längtar, och det är extra kul när man ser sin kusin med på scen också, hon ska leda lovsångsteamet och sjunga, det ska bli kul och se henne också! ;) Men nu har jag ingenting mer att skriva för den här halva dagen men jag bloggar säkert om GO ikväll när jag kommer hem eller kanske, för vi har BRAKOMPIS imorgon och då ska jag gå upp tidigt men kanske blir det ett inläggeller inte, men nu ska jag ut och fotografera lite!:) Ha det bäst och ni är värdefulla! Puss&Kram.

Bilder:

Fotografera en bild innan jag gick till skolan :))

Bad.

haha, millan och jag hade ingenting att göra på syslöjden så vi tog kort lite, eller här tog jag kort på henne när hon hoppade från en bänk x)

Visst är hon fin? Hennes hippieband som hon gjorde på slöjden var med också!:)

Millan tog kort, den blev så bra tyckte jag!:D

Sötnos.se?!

Inte så fräch bild men jag såg en död näbbmus på vägen hem..stackaren..
Okej, ni förstår nog att jag är en djurälskare :)

Dom kanske inte syns så bra men detta är mina hippieband ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback