GSK/MIF är bääst.

Go'kväll. Ja matchen idag gick jättebra! Aså fatta, jag är så lycklig att alla mina fotbollstjejer äger! Ni är verkligen bäst, och ni kämpar och spelar så bra! älskar er tjejoor. Men vi vann inte, men det gör faktiskt inget tycker jag, vi hade iaf bra passningsspel och allt så vi förkänade att vinna :)) Men efter så gick vi och duscha och sen blev det hem. På vägen hem så var Johannorna,Amanda&Jag helt flummiga, vi skratta hela tiden och gjorde fula miner och roliga med. Sen när jag kom hem så bakade mamma bröd och nybakat bröd kan man inte motstå så jag tog en, och såklart te med ;) Imon så är det dans på kvällen för mig, det ska bli kul att börja igen tycker jag! Sedan i skolan har vi orientering och det är mindre kul :/ Det är ganska jobbigt. Men vi får hoppas på det bästa. Snart lägger jag ut frågorna jag har fått, och jag har iaf fått några :) Jag ska försöka svara sanning på alla :) Ni får ha det bäst, mååånga kramar från mig.

Bilder från idag:



Vi börjar då med dagens outfit.
Örhängen, glitter (ser du inte på bilden)
T-Shirt , Ginatricot
Byxor, Stadium
Svarta strumpor, ?

Här ser ni då mig i NÄRBILD.

Älskar er.

Snygging där!

:)

Vad tittar dom på tror ni, Killar såklart!

Nedå..dom är inte fjooortisar, nejnej x))



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå in på: http://www.freestreet.se/?r=9434 och vinn ett gratis presentkort! :)

2009-05-04 @ 16:21:21
Postat av: juuhääännäh!

åh vilka härliga bilder! :)

2009-05-06 @ 15:05:28
URL: http://johannapewny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback