Helt slut..på ett positivt sätt :)

Gokväll! Det första jag har att säga är att jag beklagar för dålig upptradering! Nu mera så bloggar jag bara på på kvällen men jag hinner bara på kvällen, men ska försöka blogga mer på en dag om jag verkligen hinner, jag har så mycket nu..först matchen idag och jag var också på stan idag med mamma och köpte skolavslutningskläder, och jah det är hemligt så det blir ingen bild jag lägger upp;) Sen imorgon så har jag match igen men jag hinner faktiskt blogga lite på dagen för då är jag hemma och ska också packa tills skolresan, sedan åker jag till matchen och jag kommer hem typ vid nio eller något för det ligger i Grönhög (eller vad det heter) och det tar 50 minuter dit så det blir inget kvällsinlägg tror jag inte ;) Sen så åker jag på skolresa med min klass på Torsdag till Bodaborg och kommer hem på Fredag, ganska sent tror jag. Sen har jag inget mer än att köpa något till Morsdag på söndag ;) Jah ni förstår nog nu varför jag inte kommer blogga så mycket så det blir nästan ett uppehåll. Aja, idag så hälsa vi ju på klasserna!:) Det gick väldigt bra fast mitt hjärta bankade hela tiden för att jag var så nervös. Det mesta vi gjorde var namnlekar. Och det gick ju bra, haha. Man skulle komma ihåg alla namn och det var ganska lätt att komma ihåg men endå var man så pirrig att man glömde bort, sån är jag ;) Men det gick utmärkt, min klass kommer nog bli jättebra!:) Sedan så efter skolan så åkte jag med mamma till stan och leta efter skolavslutningskläder, och vi leta och leta och tillslut hitta vi en jättefin ... jag säger inte än :) (hemlis) Och jag blev så nöjd faktiskt, den var jättefin!:) Sedan så åkte vi hem och jag åt lite innan vi åkte till Engvallen. Matchen gick skitbra! Alla kämpade verkligen gärnet idag och vi kunde ha vunnit, det blev 2-1 till dom. BRA KÄMPAT GIRLS!♥ Men nu är jag hemma och ska slänga mig i min säng och bara soova. Jag är helslut nu!:) Men på ett positivt sätt. Ni får hade bra så hörs vi imon eftermiddag! Puss&kram.



När vi kom fram till Dalsjöfors så stog alla klasser i grupper utanför skolan,
haha jag råka ta kort på gånghesters killar x)

Älskar er!<3

Annie&Johanna, ni är för goa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback