Ibland behöver man skratta av sig lite..

Gokväll vänner! Nu har det varit 2 långa och härliga dagar och nu är jag ganska trött..Idag så var vi på bröllop!:) Micaela&Patrik gifte sig. Det är några vi känner i kyrkan, pastorns dotter :) Det var jättefint och allihop var så uppklädda fina och speciellt brudparet. Vi var ju inte bjudna till bröllopet så vi fick sitta på läktaren, men där såg man allting bra endå! Som tur var ;) Patrik, brudgummen sjöng också för bruden och det var faktiskt jättevackert, man fick nästan tårar, det var verkligen jättefint! Men vi åkte hem efter det för sedan var det ju bröllopsfest och vi var ju inte bjudna så vi åkte hem och fika lite. Jah, som sagt så gjorde vi inte så mycket före vi åkte på bröllopet eller på förmiddagen kan man säga. Vi gick till City och handla lite sedan så skratta vi nästan hela tiden, aså våran farfar har verkligen humor, eller iaf har han den humorn som vi gillar, han borde bli komiker nästan, så rolig var han!x) Ah, man nästan grät så mycket som man skratta, haha vi hade verkligen roligt. Ibland så måste man skratta av sig lite ;D Ah, sedan efter vi bröllopet så fika vi ju och sedan packa vi ihop våra saker och åkte till Resecentrum för att säga hejdå till Amanda, hon skulle åka buss hem till Alingsås. Efter det så blev det raka vägen hem till oss :) Farmor stanna en ganska lång stund och prata med mamma. Och Olivia&Jag berätta vad vi gjort. Nu så ska jag snart äta små pizzor som pappa gör där nere nu, jag hoppas det blir gott! Han är duktig på att göra sånt ;) Sedan blir det vell Robinson och jah..jag tror jag lägger mig sen, för vi somna ganska sent igår och vakna tidigt idag och dom här dagarna som varit har varit så mycket så är också trött efter det, men nu ska ni inte få höra mina beskymmer utan ha en underbar härlig kväll nu, så hörs vi imorgon!:) PUSS&KRAM.




En snigel jag tog kort på igår på morgonen :)

Amanda igår på stan:) Älskar dig♥

:)

Våran icedricka x) eller vad ska man säga, isglass nästan fast smält ;)

Tog kort på indianerna medans vi gick förbi.

Här är kussen&jag påväg hemåt..

Du är underbar.

Kvällsmaten igår då, pannkakor med blåbär :D

--

Såpbandy på 180 :D


Idag påväg hem från City, jag vet jag tar alltid kort på vägen hem från något men inte dit
jah..jag vet inte varför x)

Farmor mixa ihop massa frukt i deras mixer och gav oss detta, åh det var underbartgott!

Middagen.

♥♥

Älskar er <3

Vi :)

Påväg till bröllopet!

Välkommshäftet man fick när man kom in :)

Före bröllopet, dom öva lite på sångerna :)

Några tjejer som satt inne i kyrkan, en av dom som sitter där är min kusin :D

Dom var så fina!:)

Vigseln, jag zooma in på brudparet så det kanske inte blev så bra kvalite på
bilden men ni ser nog!

-''-

Här är det en tjej som sjunger solo för brudparet.

-''-

:)

Här fick man då ta kort på brudparet, och det kom jätte många blixtar hela tiden ;)

Här går dom ut.. Visst är dom fina?:)

Yes jag fick ett kort på dom, och när dom pussas med, det blev ju ennu bättre ;D

Dom fick också massa rispåsar på sig som alla slängde på dom, hehe..

--

:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du jag fick en underbar helg tackvare dig gymman du e helt klart älskar och så underbar!!!!! <3333

2009-05-27 @ 20:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback